Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: Påminnelse: Tävling!

  1. #11

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Vi måste vara ett gäng som har för lite att göra... ;D Jag saknar möljigheten här att lägga upp en gif som avatar!? :-\ Jag har åtminstone inte fått det att funka. Kan ju bli lite livligare i s f :

  2. #12
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Nån som bidragit till tävlingen?

  3. #13

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Har inte hunnit. Haft fullt upp med att delta i alla forum... : Men funderar på det.

  4. #14
    asterix
    Gäst

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Nån som bidragit till tävlingen?
    Jepp ;D Gjorde ett tappert försök :

  5. #15
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Citat Ursprungligen postat av asterix
    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Nån som bidragit till tävlingen?
    Jepp ;D Gjorde ett tappert försök :
    Jag med, tänkte försöka lägga beslag på den där halskragen.
    Oj, såg just att ett par handskar följer med, får väl lägga beslag på dom också då!!

  6. #16

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Att köra vilse är en gåva från gud, tänk vad man får se som man inte viste fans.
    En liten vilsekörning i danmark kan jag skriva om.
    Det var när vi besökte Möns Klint och jag, som var utrustad med GPS, tog ledningen för att hitta vägen hem över den stora motorvägen. GPS´en ville att jag skulle vända höger på en "bonnaväg" men den måste ha fel, så jag fortsatte 100 meter då såg jag att jag var på en viadukt över den stora motorvägen lite skamligt så fick jag vända tillbaks till "bonnavägen" som visade sig vara påfarten till motorvägen.

    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  7. #17

    SV: Påminnelse: Tävling!

    En annan bättre vilsekörning som inte deltager i tävlingen.
    1991 körde jag och min nyblivna sambo, Elvy, Europa runt i bil.
    När vi skulle ut från Berlins centrum och vidare mot tjekoslovakien ville vi komma ut på ringvägen runt Berlin. Vi körde på, vad vi trodde var ringvägen och stoppades av att den var avstängd pga vägbygge (öst och väst hade nyligen förenats så detta var vanligt) vi trodde att vi missat omläggningsskylten och körde samma sträcka om och om igen, passerade flygplatsen tre ggr till slut sa Elvy, vi kör efter de andra bilarna och stoppade undan kartan??
    Det visade sig att ringvägen låg flera mil utanför Berlin. Vi kom till slut fram till Prag och det är en helt annan historia.
    Vi hittade i alla fall hem igen efter en månads resa när vi besökt: Berlin, Prag, Wien, Venedig, Pisa, Florens, Marsiele, Barcelona, Torrevieja, Andorra, Bordeau,
    Paris, Bryssel, Amsterdam och slutligen Hamburg.

    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  8. #18

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Hasse, då tar jag den första historien som ett tävlingsbidrag?
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  9. #19
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Får se om jag hinner i eftermiddag.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  10. #20
    Boogieman
    Gäst

    SV: Påminnelse: Tävling!

    Ett ynkans litet bidrag följer även här. Lillgossen (Hugo 3,5 år), har tjatat sig blå om att få åka hoj. Frugan blev klar med sitt körkort för ett tag sedan och till henne inhandlades en st Suzuki GSX 400SE. Gossen skrek sig raka vägen in i Vinslövs kastratkör och jag gav vika. Således blev det ett antal varv runt kvarteret på frugans hoj med Hugo sittande framför mig. Denna glädje som utspelade sig från honom kommer jag aldrig att glömma. Pappa, kör fortare, fortare vilket jag också gjorde till grabbens stora förtjusning. Blir inte grabben en biker, då blir ingen det. Bifogar även en liten bild på gossen sittande på en Guzzi Lemans 8)
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Bifogade filer Bifogade filer

Liknande ämnen

  1. Svar: 27
    Senaste inlägg: 2020-01-13, 23:03
  2. Svar: 50
    Senaste inlägg: 2019-10-14, 08:31
  3. Hjälp mig i en tävling!
    Av livewire i forum Off topic
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-26, 21:44
  4. HJÄLP MED EN TÄVLING!!!
    Av livewire i forum Off topic
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-08-19, 00:49
  5. 300 medlemmar och ny tävling!
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 11:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •