Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 33

Ämne: Gillaknapp?

  1. #1

    Gillaknapp?

    Som relativt ny forummedlem saknar jag en sak. En Gillaknapp! Det är roligt att kunna lyfta fram enskilda inlägg som man av en eller annan anledning sympatiserar med eller "gillar" lite exra. Också ett bra sätt att premiera bra och kloka inlägg.

    Hälsningar
    Magnus

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av magnusda Visa inlägg
    Som relativt ny forummedlem saknar jag en sak. En Gillaknapp! Det är roligt att kunna lyfta fram enskilda inlägg som man av en eller annan anledning sympatiserar med eller "gillar" lite exra. Också ett bra sätt att premiera bra och kloka inlägg.

    Hälsningar
    Magnus
    Egentligen är det rätt skönt att INTE ha gilla- eller tackknapp. Det är bättre med kommentar varför man gillar/ogillar. Det blir inget riktigt "tyck" av det där att bara klippa till en knapp utan att tycka till varför. Finns ju i andra fora och är väl lite kul men man får ta eventuella rosor med en stooor nypa salt.
    Ove

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av magnusda Visa inlägg
    Som relativt ny forummedlem saknar jag en sak. En Gillaknapp! Det är roligt att kunna lyfta fram enskilda inlägg som man av en eller annan anledning sympatiserar med eller "gillar" lite exra. Också ett bra sätt att premiera bra och kloka inlägg.

    Hälsningar
    Magnus
    Tycker det bara är i vägen när man ska läsa genom en tråd. Jag tycker det är bra som det är här.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    140
    Jag håller med Ove i den här frågan. Nackdelarna överväger lite tycker jag. Kommer inte bli samma bra stämning som det är nu.

  5. #5
    Då gör jag som politikerna, en pudel! Era synpunkter är kloka och jag backar diskret....
    Ni har helt rätt och jag köper era argument. Framförallt att det är bättre att kommentera ett inlägg man "gilar".

    Ingen är sämre än man kan ändra sig.

    Magnus

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    jag gillar inte gillaknapp, för det har lite för mycket av FB över sig för att passa här. Vi försöker väl hålla fjomperierna åt sidan här?

  7. #7
    Medlem speed triples avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    segerstad skaraborg
    Inlägg
    38
    Citat Ursprungligen postat av magnusda Visa inlägg
    Som relativt ny forummedlem saknar jag en sak. En Gillaknapp! Det är roligt att kunna lyfta fram enskilda inlägg som man av en eller annan anledning sympatiserar med eller "gillar" lite exra. Också ett bra sätt att premiera bra och kloka inlägg.

    Hälsningar
    Magnus
    Detta är en jätte bra ide!
    Skaraborgare

  8. #8
    Medlem RymdBörjes avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    I byn hemma
    Inlägg
    78

    Re: Gillaknapp?

    Citat Ursprungligen postat av speed triple Visa inlägg
    Detta är en jätte bra ide!
    Det GILLAR jag!

    Not sent from an IThing?
    Anpassar farten efter omständigheterna.

  9. #9
    Mc-Bosse
    Gäst
    En enkel + knapp och en siffra bredvid inlägget är ju bara jättebra tycker jag. Alla måste ju inte kommentera för att visa sin uppskattning då. En del tycker inlägget är jättebra men att behöva skriva vad man tycker varenda gång är ju inte alltid så vettigt eftersom det gärna fyller tråden med en massa inlägg vars enda syfte är att tycka att ett inlägg är bra. Idg.se och deras forum har en dylikt + knapp och den används ju flitigt.

  10. #10
    Medlem speed triples avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    segerstad skaraborg
    Inlägg
    38
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    En enkel + knapp och en siffra bredvid inlägget är ju bara jättebra tycker jag. Alla måste ju inte kommentera för att visa sin uppskattning då. En del tycker inlägget är jättebra men att behöva skriva vad man tycker varenda gång är ju inte alltid så vettigt eftersom det gärna fyller tråden med en massa inlägg vars enda syfte är att tycka att ett inlägg är bra. Idg.se och deras forum har en dylikt + knapp och den används ju flitigt.
    Det är precis så jag jag tycker med! Det är ju bättre om man skriver om man har något och tillföra inlägget
    Skaraborgare

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •