Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Just nu...

  1. #1
    Medlem Susies avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    218

    Just nu...

    ... så är vi på väg hem med tillökning i familjen, min Versys 650 från Söderhamn till Stockholm,Åkersberga. 1 + ute,

  2. #2
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Grattis!! Kör försiktigt!!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av pentti01 Visa inlägg
    Grattis!! Kör försiktigt!!
    Grattis från mig med.
    Jan-Olov

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    ......... och mitt i natten! Grattis! Ser fram mot att få se underverket.
    Ove

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Susie Visa inlägg
    ... så är vi på väg hem med tillökning i familjen, min Versys 650 från Söderhamn till Stockholm,Åkersberga. 1 + ute,
    Trevlig hoj Susie, verkar det som. Personligen gillar jag denna typ av v-motorer. Om du har exvis Anakeedäck på den kan du ju mycket väl åka grusvägar med den hojen också.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Undrar bara - har dom bra tuta dom där maskinerna eller måste man extrautrusta?
    Ove

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Undrar bara - har dom bra tuta dom där maskinerna eller måste man extrautrusta?
    Ursäkta,men menar du tuta,ska det inte vara ruta ? Grattis Susie till nyförvärvet.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Bighoj Visa inlägg
    Ursäkta,men menar du tuta,ska det inte vara ruta ? Grattis Susie till nyförvärvet.
    Klart att man ska ha en rejäl tuta - som Olle och jag visade Susie i Askersund.
    Ove

  9. #9
    Medlem Susies avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    218
    Puss o tack alla är sååå glad! Hade allt lite tur jag behövde inte köra hem den utan det gjorde Tomas för kallt o långt var det! Lustigt nog var det samma sak förra året. Köpte Banditen i April månad också på en fredag och kallt o småjävligt när vi skulle ta hem den. Stora skillnaden var att då kunde jag inte ens provköra..


    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Undrar bara - har dom bra tuta dom där maskinerna eller måste man extrautrusta?
    -Haha njae det finns nog allt lite ytrymme för en aningen större ljudintensitet.

    Av Olle
    Trevlig hoj Susie, verkar det som. Personligen gillar jag denna typ av v-motorer. Om du har exvis Anakeedäck på den kan du ju mycket väl åka grusvägar med den hojen också

    -Tack för tipset Olle precis vad jag vill höra

  10. #10
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Trevlig hoj Susie, verkar det som. Personligen gillar jag denna typ av v-motorer. Om du har exvis Anakeedäck på den kan du ju mycket väl åka grusvägar med den hojen också.
    Hm,hm får väl skit igen,men vad gör det.paralelltwin ej v,motormen kanske tänder som en v motor?. grattis Susie

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •