Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: mc firma i Linköpingstrakten

  1. #1
    Hondamannen
    Gäst

    mc firma i Linköpingstrakten

    Hej,

    Jag bor numera i tyskland och är på väg tillbaks till Sverige för att hämta upp min hoj och jag har beställt däck till hojen men hittar inte ngn firma som kan hjälpa mig med det.

    Jag känner inte så många mcbutiker i LInköpings området.

    Kan ni nämna ni känner till? Håller på att googla som fan.

    Mvh

    Hondamannen

  2. #2
    Nilssons mc-shop på Industrigatan. En gammal Hondamek uppe i Norrbotten. Kallas för Beppe. Det är väl han som huserar i verkstan och frun tar hand om butiken. http://nilssonsmcshop.se/

    Bli inte förskräckt av det Harleyinfluerade på hemsidan....och hälsan så gott från Saarela

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Nilssons mc-shop på Industrigatan. En gammal Hondamek uppe i Norrbotten. Kallas för Beppe. Det är väl han som huserar i verkstan och frun tar hand om butiken. http://nilssonsmcshop.se/

    Bli inte förskräckt av det Harleyinfluerade på hemsidan....och hälsan så gott från Saarela
    Är det "Kalix Beppe" som hade mc butik här för länge sen? Det måste ju varit 30 år sedan i sådana fall.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2010
    Ort
    Askersund
    Inlägg
    21
    Beviks ligger i Linköping

  5. #5
    Hondamannen
    Gäst
    Beviks sa till mig trots att jag har beställt delar av dem, att de bara byter däck som är köpta hos dem. Hoj och mc hade inte tid.

  6. #6
    Hondamannen
    Gäst
    Nils har jag mailat till. Får se hur det går. Jag har även mailat mc montörerna.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Beviks sa till mig trots att jag har beställt delar av dem, att de bara byter däck som är köpta hos dem. Hoj och mc hade inte tid.
    Ytterligare ett företag som själva sågar av grenen de sitter på...
    Säga nej till ett enkelt jobb som inte innebär några problem???

  8. #8
    Medlem swedans avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    385
    Man kan gå in på däckonline och söka efter monteringspartners.
    Kanske går att hitta någon där?

    http://www.dackonline.se/cgi-bin/sta...o=121#mpSearch
    Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd

  9. #9
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av LowTech Visa inlägg
    Ytterligare ett företag som själva sågar av grenen de sitter på...
    Säga nej till ett enkelt jobb som inte innebär några problem???
    Ja och dyra är dom, jag frågade för 4 år sedan vad dom skulle ha för att byta bakdäcket som jag köpte hos dom och dom skulle ha 600 kr om jag kom in med hojen och 300 om jag bara kom in med fälgen och det tycker jag är svindyrt, har en kille i Överum som byter åt mig när jag kommer in med hojen och han tar 150 kr per däck och då sitter dom på hojen.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Är det "Kalix Beppe" som hade mc butik här för länge sen? Det måste ju varit 30 år sedan i sådana fall.
    Jepp, din kompis Beppe. Kanske inte känd som den trevligaste mekken, men så är ju många duktiga mekare också
    Jag har lärt känna honom via verkstadssidan och tycker han är faktiskt jävligt trevlig. Duktiga genuina mc-mekare växer inte på träd och det var trist när han lämnade norrbotten.....

Liknande ämnen

  1. Vinterförvara hos firma
    Av TWE i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-02-12, 20:58
  2. Mc firma
    Av engström67 i forum Veteran
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-01-17, 19:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •