Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: mc firma i Linköpingstrakten

  1. #11
    Hondamannen
    Gäst
    Han kommer att hjälpa mig! :-)

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Jepp, din kompis Beppe. Kanske inte känd som den trevligaste mekken, men så är ju många duktiga mekare också
    Jag har lärt känna honom via verkstadssidan och tycker han är faktiskt jävligt trevlig. Duktiga genuina mc-mekare växer inte på träd och det var trist när han lämnade norrbotten.....
    Minns hur man som grabb sprang i hans lilla butik "Beppes cykel och mc" tror jag den hette som låg mitt i centrala Kalix. Upplevde han aldrig som otrevlig trots att det måste ha varit jobbigt att ständigt ha ett gäng smågrabbar fingrandes på motorcyklarna och mopederna. Köpte sen en Puch Montana där.

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Minns hur man som grabb sprang i hans lilla butik "Beppes cykel och mc" tror jag den hette som låg mitt i centrala Kalix. Upplevde han aldrig som otrevlig trots att det måste ha varit jobbigt att ständigt ha ett gäng smågrabbar fingrandes på motorcyklarna och mopederna. Köpte sen en Puch Montana där.
    Ja du ser och hade han varit otrevlig så minns man det den dan man ska investera. Tror tex att många bilhandlare har gjort misstaget att noncha "fjuniga" 17-18 åringar. Man minns sånt länge

Liknande ämnen

  1. Vinterförvara hos firma
    Av TWE i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-02-12, 20:58
  2. Mc firma
    Av engström67 i forum Veteran
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-01-17, 19:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •