Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 53

Ämne: Grupperingar på mc-forum

  1. #41
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    FB är bara skit se nu senast vad det ställer till, 13år och göra av med sig. Väldigt talande hur bra det är.
    Det visade sig att det var en äcklig gubbe som spelade 15-åring som trakasserade tjejen. Jag säger som Säkert - De borde skjutas!

  2. #42
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Mycket klagomål på sistone, både på det på det ena och det andra... Är det bara jag som associerar till tv-serien Grumpy Old Men från BBC?

    https://www.youtube.com/watch?v=_HWT...FC362F4E225C82

  3. #43
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    105
    FB är ju och blir till vad du gör det till, man behöver inte ha en enda vän och du bestämmer själv hur mycket insyn du vill ha på din egna sida som kan vara helt tom om du vill.
    Jag använder FB som nyhetsflöde på motorsport sidor och sparar ner mängder av bilder på hojar just nu är jag helt såld på Motorsport golden age ni motståndare vet inte vad ni missar på grund av er okunskap hur man hanterar sidan.

  4. #44
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av TMax500 Visa inlägg
    Mycket klagomål på sistone, både på det på det ena och det andra... Är det bara jag som associerar till tv-serien Grumpy Old Men från BBC?

    https://www.youtube.com/watch?v=_HWT...FC362F4E225C82
    Ove

  5. #45
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Vad menar trådskaparen?
    Gäller det grupperingar med mc-relation eller alla sorters grupperingar?

  6. #46
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    sthlms skärgård
    Inlägg
    13
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Jovisst är en del ganska nya i mekvärlden precis som den allra mest drivne tekniker i denna värld en gång var. Noviser är alla i början och alla blir inte bäst men vi som är lite positiva till vår läggning har ändå lite kul.



    Skriva dumheter har alla rätt till så därför kommenterar jag inte ditt inlägg ytterligare.
    Ock alla har rätt att låta bli att läsa det man inte gillar att läsa. Kanske lite för enkelt - men så är det.
    Vore kul att veta vad som är så dumt i det jag skrivit!! Eller menar du allvarligt att du är intreserad av andras vardag? Nej att döma av ditt svar så är du endera bloggare, eller så läser du bloggar och drömmer om ett annat liv för att ditt liv inte är tillräckligt meningsfullt idag.

  7. #47
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av pandan Visa inlägg
    a)Vore kul att veta vad som är så dumt i det jag skrivit!!

    b) Eller menar du allvarligt att du är intreserad av andras vardag?

    c)Nej att döma av ditt svar så är du endera bloggare, eller så läser du bloggar och drömmer om ett annat liv för att ditt liv inte är tillräckligt meningsfullt idag.
    a) Din tolkning är din. Men faktum kvarstår, man får skriva vad man vill inom legala och etiska gränser och med tanke på allt som skrivs så måste man sovra och läsa vad som är intressant. Gillar man att störas av vad som skrivs kan man ju alltid läsa av den anledningen.

    b) Jag är intresserad av människor i normal utsträckning men är också mån om min intregritet och vill inte att andras kränks. Vad man delar med sig är en känslig sak eftersom det som hamnar i Facebook, liksom på forum är allmängods och ligger kvar i evärdelig tid.

    c) Nej jag är inte bloggare, händer att jag läser någon blogg, precis som du också uppenbarligen gör, men inte mer än vad som intresserar mig. Rota i andras privata liv är icke intressant. OK. mitt liv är av vissa skäl ngt. begränsat men inte på det sätt du menar.

    Bra att veta - om man skriver i ett forum kan det hända att man får svar och dessutom kan det vara så att någon helt fräckt tycker annorlunda.
    Ove

  8. #48
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Question

    Vi som är uppfödda på telefonstationernas tid, vet ju att telefonissan tjyvlysnade. Avslöjar bara lagom på forum å FB å liknande. Även röksignalerna kunde läsas av obehöriga. Frågan är hur mycket man ska vägra modärna tider. Själv kör jag som vanligt lagom. Ingår i en FB grupp som kör likadana hojar som jag.
    Jan

  9. #49
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av pandan Visa inlägg
    Haha, håller med precis samma sak som med bloggar, vem f-n tror att någon annan är intresserad av ens vardag. Det måste vara vara människor som har svårt att tycka om sig själva, och som behöver bekräftelse från andra.
    Nja, man måste inte gå in och läsa i bloggar världen över. Fast många innehåller förstås tips och råd, tekniska frågor & svar t ex. En intressant blogg handlade om en tjej som på sin lilla mc for världen runt och skrev om sin upplevelse, men det tror jag inte du skulle vara så intresserad av. Det var förstås hennes vardag under en period.


  10. #50
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av pandan Visa inlägg
    Vore kul att veta vad som är så dumt i det jag skrivit!! Eller menar du allvarligt att du är intreserad av andras vardag? Nej att döma av ditt svar så är du endera bloggare, eller så läser du bloggar och drömmer om ett annat liv för att ditt liv inte är tillräckligt meningsfullt idag.
    Håller med dig i mycket,har tagit bort många Fb vänner som bara skriver hu dåligt dom mår och vad dom äter och gör.Men finns mycket annat bra med fb med.Visst kan jag läsa många bloggar om det är nått intressant.Finns ju mycket dravel men även många trevliga,typ bilder på mc,reseskildringar och så vidare.Struntet kan man ju rulla förbiMen om man menar att man inte har ett meningsfullt liv bara för man läser andras bloggar,det är dumt påstående tycker jag.Kan mycket väl fattas nått i mångas liv så man måste häva ur sig saker
    Senast redigerat av engström67 den 2013-03-15 klockan 21:41.

Liknande ämnen

  1. Forum för Trike
    Av voivoi i forum Custom
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2014-10-06, 10:21
  2. Vilka andra forum
    Av V Saarela i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2014-01-20, 20:12
  3. Grupperingar och missnöje från customåkare
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2011-07-20, 01:32
  4. Forum iPhone app?
    Av adara i forum Om hojen.nu
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 13:31
  5. Trögt forum.
    Av Jan-Olov i forum Om hojen.nu
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •