Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 53

Ämne: Grupperingar på mc-forum

  1. #31
    Ankan1
    Gäst
    Förstår inte alls vad Facebook och ett hojforum har för likheter.Trodde det var wannabes och kärringartyper med dåligt självförtroende som höll till på Facebook och Twitter för att t ex hålla koll på om Kajsa eller Arne sket med locket uppe eller nere.
    Senast redigerat av Ankan1 den 2013-03-13 klockan 22:17.

  2. #32
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Förstår inte alls vad Facebook och ett hojforum har för likheter.Trodde det var wannabes och kärringartyper med dåligt självförtroende som höll till på Facebook och Twitter för att t ex hålla koll på om Kajsa eller Arne sket med locket uppe eller nere.
    Hahahahahahaha lite så är det,men klart man har Facebook,men är lite syjunta med alla forum med.Inga mc kompisar som jag känner har nog inte varit in här.Dom brukar kritisera mig hur jag kan vara inne läsa massa dravel.Men är ju lite kul.

  3. #33
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Jag är med i F-B mest av den anledningen att jag chattar live med likasinnade som tittar på Nascar tävlingar på Viasat Motor. Tycker det är bra för att man får svar och respons direkt samt lär sig mycket om sporten. Även den svenska komentatorn ,Ted Westerfors, svarar o komenterar frågor mm.
    Mycket skoj.

  4. #34
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Alla forum här är till för att träffa nya vänner, som gillar samma hojäventyr som mig. Är dom sen trevliga å har liknande humor så är ofta en vänskap fixad.
    Jan

  5. #35
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    105
    Nja FB är så mycket mer en att samla på vänner, 90% är olika mc sidor från hela världen och olika orginisationer som smc osv för min del, nyhetsflödet är helt överlägset allt annat, Forum som det här är ju verkligen för wannabes i så fall då dom tekniska svaren och spekulationerna i många tekniska frågor är så skrattretande att man trillar av stolen ibland...

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    sthlms skärgård
    Inlägg
    13
    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Förstår inte alls vad Facebook och ett hojforum har för likheter.Trodde det var wannabes och kärringartyper med dåligt självförtroende som höll till på Facebook och Twitter för att t ex hålla koll på om Kajsa eller Arne sket med locket uppe eller nere.
    Haha, håller med precis samma sak som med bloggar, vem f-n tror att någon annan är intresserad av ens vardag. Det måste vara vara människor som har svårt att tycka om sig själva, och som behöver bekräftelse från andra.

  7. #37
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av racer Visa inlägg
    Forum som det här är ju verkligen för wannabes i så fall då dom tekniska svaren och spekulationerna i många tekniska frågor är så skrattretande att man trillar av stolen ibland...
    Jovisst är en del ganska nya i mekvärlden precis som den allra mest drivne tekniker i denna värld en gång var. Noviser är alla i början och alla blir inte bäst men vi som är lite positiva till vår läggning har ändå lite kul.

    Citat Ursprungligen postat av pandan Visa inlägg
    Haha, håller med precis samma sak som med bloggar, vem f-n tror att någon annan är intresserad av ens vardag. Det måste vara vara människor som har svårt att tycka om sig själva, och som behöver bekräftelse från andra.
    Skriva dumheter har alla rätt till så därför kommenterar jag inte ditt inlägg ytterligare.
    Ock alla har rätt att låta bli att läsa det man inte gillar att läsa. Kanske lite för enkelt - men så är det.
    Ove

  8. #38
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av racer Visa inlägg
    Nja FB är så mycket mer en att samla på vänner, 90% är olika mc sidor från hela världen och olika orginisationer som smc osv för min del, nyhetsflödet är helt överlägset allt annat, Forum som det här är ju verkligen för wannabes i så fall då dom tekniska svaren och spekulationerna i många tekniska frågor är så skrattretande att man trillar av stolen ibland...

  9. #39
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Jovisst är en del ganska nya i mekvärlden precis som den allra mest drivne tekniker i denna värld en gång var. Noviser är alla i början och alla blir inte bäst men vi som är lite positiva till vår läggning har ändå lite kul.



    Skriva dumheter har alla rätt till så därför kommenterar jag inte ditt inlägg ytterligare.
    Ock alla har rätt att låta bli att läsa det man inte gillar att läsa. Kanske lite för enkelt - men så är det.
    Tror inte det är kvalitétstid att hänga på FB, så då måste det vara övertid. DVS den tiden kunde man kanske använt till att göra något vettigt i stället.
    Visst kan jag kolla på FB någon gång, men absolut minsta möjliga.

  10. #40
    Jag hade den stora äran att få flyga luftbalong, 60årsprecent. För att kunna se bilderna från resan var jag tvungen att gå med FB. Nu dyker det upp massa skit på meilen som jag inte tycks kunna stoppa. Hur i hundan kan bli vän med någon jag inte känner. En vän känner man väldigt väl annars är det en bekant, eller vet jag inte vem det är.
    FB är bara skit se nu senast vad det ställer till, 13år och göra av med sig. Väldigt talande hur bra det är.
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. Forum för Trike
    Av voivoi i forum Custom
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2014-10-06, 10:21
  2. Vilka andra forum
    Av V Saarela i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2014-01-20, 20:12
  3. Grupperingar och missnöje från customåkare
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2011-07-20, 01:32
  4. Forum iPhone app?
    Av adara i forum Om hojen.nu
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 13:31
  5. Trögt forum.
    Av Jan-Olov i forum Om hojen.nu
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •