Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Köpa pendlarhoj?

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Och andra sidan räcker det med trafikförsäkring,däcken du sliter på den nya hojen sparar du på bumsen,12 mils pendling om dagen blir mycket mil att spara på bumsen också,du behöver inte vara lika rädd om en billig hoj,du kan serva själv,en hoj för ca 10 kk lär inte sjunka speciellt mycket i pris oavsett miltal som en nyare hoj gör,du behöver inte serva din BMW så ofta,och om du ångrar dig och vill sälja din pendlarhoj får du sannolikt tillbaka pengarna.Med risk för att bli sågad av alla här på forumet tycker jag att du ska köpa en billig pendlarhoj.

  2. #12
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Bighoj Visa inlägg
    Och andra sidan räcker det med trafikförsäkring,däcken du sliter på den nya hojen sparar du på bumsen,12 mils pendling om dagen blir mycket mil att spara på bumsen också,du behöver inte vara lika rädd om en billig hoj,du kan serva själv,en hoj för ca 10 kk lär inte sjunka speciellt mycket i pris oavsett miltal som en nyare hoj gör,du behöver inte serva din BMW så ofta,och om du ångrar dig och vill sälja din pendlarhoj får du sannolikt tillbaka pengarna.Med risk för att bli sågad av alla här på forumet tycker jag att du ska köpa en billig pendlarhoj.
    Inte av mig Skulle jag få för mig att ta hojen till jobbet så skulle jag ju naturligtvis ta min gamla Dominator och inte den nya.Men bilen som gäller.Har ju 6km till jobbet

Liknande ämnen

  1. Köpa ny mc
    Av Pride i forum Custom
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2013-06-07, 22:55
  2. Att köpa hoj...
    Av Nina i forum Nina & motorcyklarna
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-08-29, 19:27
  3. Custom som pendlarhoj?
    Av Helmut i forum Custom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 22:51
  4. Svar: 46
    Senaste inlägg: 2012-04-13, 19:37
  5. Köpa HD i USA
    Av Ändy i forum Custom
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 21:03

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •