Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 42

Ämne: Dålig aktivitet.

  1. #11

    SV: Dålig aktivitet.

    Citat Ursprungligen postat av Spiderweb
    Skulle vi inte kunna starta en blogg eller liknande. Skulle gärna berätta om mina fruktansvärda pajaskonster vid första körlektionen. Jag garanterar att det kommer locka folk, för alla skrattar åt någon som gör bort sig ;D
    Vi har faktiskt en liten bloggavdelning! Du har PM också
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #12
    Gestur
    Gäst

    SV: Dålig aktivitet.

    Kan det inte vara så att det beror på att det poppar upp ett X antal lika dana forum här på nätet??

    Så summan av kardemumman är väl att det finns för mycket lika dana forum och för lite folk som är intresserade av att vara medlem på forumen. Startar man ett nytt forum så måste man komma med något nytt som redan inte finns! Eller har jag fel??

    Gestur

  3. #13

    SV: Dålig aktivitet.

    Citat Ursprungligen postat av Gestur
    Kan det inte vara så att det beror på att det poppar upp ett X antal lika dana forum här på nätet??

    Så summan av kardemumman är väl att det finns för mycket lika dana forum och för lite folk som är intresserade av att vara medlem på forumen. Startar man ett nytt forum så måste man komma med något nytt som redan inte finns! Eller har jag fel??

    Gestur
    Du har helt rätt, det finns en del liknande forum redan. Men jag hade inte startat det här om jag inte trodde att det gick att göra bättre än andra. Vi kommer att utöka bloggandet, köra fler tävlingar och kontinuerligt uppdatera nyheterna. Det här är tänkt som mer än ett vanligt forum. Forumet är bara en del av hojen.nu

    Sen tar det som sagt tid för folk att få upp ögonen för sidan. Den utvecklas ständigt och förhoppningsvis kommer det bli en riktigt bra hojportal framöver!

    Alla tips är välkomna. Saknar ni någon funktion så säg till!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #14

    SV: Dålig aktivitet.

    Citat Ursprungligen postat av Gibson
    Jag tycker att det är väldigt låg aktivitet här på forumet och tror att vi måste bli mer aktiva för att locka fler att vara med, jag talar utifrån hur jag själv tycker när jag går in på olika forum och tittar och är det dålig aktivitet så skiter man i det och söker sig till andra forum, nej grabbar och tjejer och gubbar och gummor skriv mer och det behöver ju inte alltid handla om mc även om det är huvudsyftet med det här forumet, starta olika ämnen och skriv.
    Hej Gibson och alla ni andra.
    Håller med dig om dålig aktivitet så söker sig folk till andra forum.
    Men denna sida är rätt ny så får bara folk reda på detta kommer vi bli fler.
    Helt ny här men jag kommer säkert dyka upp ofta här.
    Kul med nåt nytt och alltid skoj att tjata runt lite.
    Kör FJR 1300 och startade FJR klubben förra året och kolla gärna lite på hemsidan www.fjrsweden.se
    Ha det bra & Kör lugnt.
    Håkan 8)
    Kolla in FJR Klubbens hemsida www.fjrsweden.se

  5. #15
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Dålig aktivitet.

    det verkar som att allt fler hittar hit ändå! kul!

  6. #16
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Dålig aktivitet.

    Citat Ursprungligen postat av turbo
    det verkar som att allt fler hittar hit ändå! kul!
    Ja det är skoj.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #17
    Nilsson
    Gäst

    FUNDERINGAR

    Varför är folk rädda för att rega sig , JU FLER VI ÄR JU ROLIGARE FÅR VI JU så gäster kom igen nu och gå med

  8. #18
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: FUNDERINGAR

    Ja så hemska är vi väl inte…?
    Jag ska lägga in länken hit på mina mails och signaturer.

  9. #19
    Jåke
    Gäst

    SV: FUNDERINGAR

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    Varför är folk rädda för att rega sig , JU FLER VI ÄR JU ROLIGARE FÅR VI JU så gäster kom igen nu och gå med
    Inte så konstigt egentligen, tänk efter. Alla ska ha eget forum eller nåt liknande, varenda klubb, intresseförening, hojkategori, hobbyverksamhet ALLT.

    Konkurrensen är stenhård och folk orkar inte med att skriva samma sak femtielva gånger eller hantera all denna information.

    Man hittar nånting på en sökmotor och tittar förbi, så mycket uppmärksamhet är vad de flesta har att lägga...

    1 kronas värde av åsikter.

  10. #20

    SV: FUNDERINGAR

    Tror Jåke är inne på rätt spår, futbudet är lite för stort.

    Tanken är att göra det här till mer än ett forum, fler nyheter, fler tävlingar, fler bloggar osv.
    Som jag skrev i nån annan tråd så saknar jag en bra sida för folk som gillar att köra hoj. Det finns ett flertal andra bra sidor men det är antingen nischade eller dåligt skötta..

    Med lite tålamod och bra uppdateringar tror jag definitivt det går att göra nått bra av det här!

    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

Liknande ämnen

  1. Fortfarande dålig.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-27, 06:00
  2. bmw 650 cs dålig gasrespons
    Av svidiske i forum Mekhörnan
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 10:38
  3. E man en dålig hojjare??
    Av tomahs900 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-01, 20:21
  4. Dålig dag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 19:49
  5. FLYTTAD: Dålig aktivitet.
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 17:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •