Sidan 3 av 10 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 99

Ämne: första turen 2013

  1. #21
    Moderator Markuss avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Skåne, Dalby
    Inlägg
    295
    Låter som vi kan bli några stycken, men vilket bakslag det blev i vädret för oss i Skåne idag
    Don't grow up, it's a trap!

  2. #22
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Eller hur!

  3. #23
    låter bra!
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    49
    Idag var det riktigt trevligt väder i väst, ca 5 plusgrader, isfria vägar och inte farligt mycket grus. Så det blev allt några mil på eftermiddagen. Var otroligt skönt att få stilla absinensen lite, kanske jag kan sluta gnälla om att jag vill ha ny hoj på ett tag.

    (Jag vet att jag tekniskt sett är offtopic men det känns vettigare att skriva i den här tråden än att göra en ny tråd, "Andra turen 2013".)

  5. #25
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Här har det vräkt ner snömodd hela dagen. "Voi jumalauta! Bäst att gå och lägga sig igen!" tänkte jag när jag drog upp rullgardinen och såg styggelsen!

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    49
    Fy fan. Jag hade nog också gått och lagt mig igen om det vräkt ner snö här. Fast det lär la komma, skulle bli sämre igen med start på fredag.

  7. #27
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Var ute och skottade fram uppfarten i eftermiddas, lär få gå ut å skotta imorgon bitti igen så frugan tar sig till jobbet. Om jag lyckas få drivpaketet bytt och dubbdäcken på i februari kan det bli en premiärtur upp till Kalix. Just nu är det kanonföre för endurodubb här men hojen står med sommarsandalerna på i vårt insnöade förråd.. =(
    Senast redigerat av Molgan den 2013-01-31 klockan 00:25.
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  8. #28
    Första turen lär få vänta ett bra tag till då man ser snömängden som moder natur skänkt oss de senaste dagarna. Jag gjorde dock den lyckade affären att byta in snöskotern mot en snöslunga i början på december. Den slungan har under de två månader jag ägt den med god marginal använts mer än snöskotern nyttjades på fyra år

  9. #29
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Första turen lär få vänta ett bra tag till då man ser snömängden som moder natur skänkt oss de senaste dagarna. Jag gjorde dock den lyckade affären att byta in snöskotern mot en snöslunga i början på december. Den slungan har under de två månader jag ägt den med god marginal använts mer än snöskotern nyttjades på fyra år
    Snömängden tycks ju variera en del beroende på var vi bor. Själv har jag bara behövt ploga undan snön tre gånget hittills i vinter. Om det fortsätter så här, så kanske det blir tidig vår.

  10. #30
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Körde några mil på scootern igår till ett par möten "på stan". Skönt att köra en tur i den bleka vintersolen, och så sparade man ju in några spänn på att slippa trängselskatten!

Liknande ämnen

  1. Första turen
    Av Gurrag i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-21, 08:47
  2. Övningskörning - första turen
    Av Viragomannen i forum MC-kort
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-10, 13:33
  3. 1:a turen 2010
    Av Jonas i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 120
    Senaste inlägg: 2010-04-15, 12:34
  4. Den första turen för säsongen.
    Av sara i forum Off topic
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 14:38
  5. Sista turen
    Av Gnistvändaren i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 00:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •