Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 60

Ämne: Hur hittade du hit?

  1. #1

    Hur hittade du hit?

    Hojen.nu växer sakta men säkert och besöksstatistiken visar att det kan bli en riktigt bra sommar

    Tänkte att det vore lite intressant att veta hur ni hittade hit. Var det Google, en länk någonstans, kompis som tipsade eller bara ett vanligt feltryck?
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Hojen.nu växer sakta men säkert och besöksstatistiken visar att det kan bli en riktigt bra sommar

    Tänkte att det vore lite intressant att veta hur ni hittade hit. Var det Google, en länk någonstans, kompis som tipsade eller bara ett vanligt feltryck?
    En forumist på ett annat forum. Jag kikade in och fann att här är det ju riktigt trevligt och många har glimten i ögat

    Sedan så har vi ju en och annan blyger, men det finns terapi mot det, typ träffar och party-party...
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag hittades via min blogg år 2007 och blev tillfrågad om jag ville blogga här också. Jag höll på med övningskörningen då och skrev då mycket om framstegen (och även bakstegen).

  4. #4
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Slump, tror jag. Kollade runt på Mc å Hojsidor. Datorn visade vad som va i Sverige för tillfället. Å jag råkade öppna Hojen.nu
    Jan

  5. #5
    Tror oxå de var slumpen. Antingen googla jag på nåt om hojar, eller så hittade jag nå länk från nå annan sida. Kommer inte ihåg. Men tjuvläste ganska länge som gäst innan jag blev medlem.

  6. #6
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Pewa skickade ett mail till mig och undrade om jag ville blogga här, han hade läst min blogg som jag hade då så jag får väll bättra mig på den saken.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #7
    Blev tipsad av en kompis........

  8. #8
    Medlem adaras avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    141
    Tror det var en länk från ngt annat forum. Tyckte det var tilltalande med lite färre medlemmar på forumet så att man faktiskt har en chans att hänga med i dom flestra trådarna=)
    Plus att det är en trevligare stämning här jämnfört med hur det ibland kan bli på vissa andra forum - inga namn, inga namn!=)

  9. #9
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Tipsad av Nina, tack för det!
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #10
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Minns inte så noga, men snubblade över forumet när jag höll på med övningskörningen. Var en massa här som höll på samtidigt så det var bra pepp att följa andras vedermödor och få skriva av sig.

    Välkommen tebax Roadking!
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •