Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 29

Ämne: mcmässan 2013

  1. #1
    Hondamannen
    Gäst

    mcmässan 2013

    Hej

    Vilka hojar ska ni titta närmare på på mcmässan?

    Själv har jag snöat in mig på mana 850, midnight star 1900 och c800.

    Mvh

    Hondamannen

  2. #2
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Hej

    Vilka hojar ska ni titta närmare på på mcmässan?

    Själv har jag snöat in mig på mana 850, midnight star 1900 och c800.

    Mvh

    Hondamannen
    Själv vet jag ju vad jag beställt,men alltid kul att kolla på alla märken,midnight star är en fin hoj,går kanon faktiskt.den tillhör min favvo ,lista när det gäller custom.Den dagen jag vill ha en custom så köper jag en ny sådan kanske eller en triumph rocket 3 som har mer motor.Men ska bli kul att studera nya explorern live,om inte jag fått den till dess då.Men som vanligt annars på mässan så är det ju kul att träffa lite folk och sedan dreggla runt i Touratech,s monter och köpa på sig lite bra att ha till hojen

  3. #3
    Medlem boni6507s avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Ålem, Kalmar län
    Inlägg
    20

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Själv vet jag ju vad jag beställt,men alltid kul att kolla på alla märken,midnight star är en fin hoj,går kanon faktiskt.den tillhör min favvo ,lista när det gäller custom.Den dagen jag vill ha en custom så köper jag en ny sådan kanske eller en triumph rocket 3 som har mer motor.Men ska bli kul att studera nya explorern live,om inte jag fått den till dess då.Men som vanligt annars på mässan så är det ju kul att träffa lite folk och sedan dreggla runt i Touratech,s monter och köpa på sig lite bra att ha till hojen



  4. #4
    Hondamannen
    Gäst
    Nu har jag äntligen beställt biljetter till mässan. Ser fram emot det hela!

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Lindesberg
    Inlägg
    148
    Jag åker buss med /www.vtb.nu/ på lördag den 26/1. Lindesberg - MC mässa/Stockholm för 250,- t.o.r. och "fram till dörren" Dessutom slipper man problem med parkeringen som oftast är ganska dyr.

    P.S. Kolla med några bussbolag i dina trakter. De har oftast "En dags mäss-resor" i sina rese-program

  6. #6
    jag kommer att köra upp på torsdagen gå på mässan på fredagen inga problem med parkering brukar bo på connecthotel och då ingår deras parkering

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Lindesberg
    Inlägg
    148
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    jag kommer att köra upp på torsdagen gå på mässan på fredagen inga problem med parkering brukar bo på connecthotel och då ingår deras parkering
    Det är klart enklast om man bor på hotellet. Men vad kostar att bo där? Men jag fattar. Om man bor längre än 30 mil från Stockholm så är det helt OK. Jag har bara ca 23 mil till Stockholm.

  8. #8
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Jag har bara 20mil så jag tar bilen på torsdag morgon och hänger på låset och åker hem när jag tröttnat.Gjorde det sist det var där och det var kanon,lite folk så man kunde i lugn och ro se allt

  9. #9
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Jag har 60 mil och åker till Sthlm varannan vecka på jobb. Så jobbar jag där den veckan gör jag som Engström, annars blir det nog så att jag kommer på fredagen och drar igen på lördagen.

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    177
    Hade den varit i Göteborg i år hade jag åkt utan tvekan, men att köra 60 mil för en mässa känns lite besvärligt.

Liknande ämnen

  1. Vinn biljetter till MCMässan 2015
    Av pewa i forum Tävlingar
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2015-01-25, 22:10
  2. Tranresan 2013
    Av Ove i forum Träffar & Körningar
    Svar: 129
    Senaste inlägg: 2013-05-03, 19:08
  3. Ny utrustning 2013?
    Av Nina i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2013-04-10, 11:50
  4. resultatet av mcmässan
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2013-01-27, 14:47
  5. Mcmässan 2013
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2012-10-05, 21:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •