Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: österlen

  1. #1
    Nilsson
    Gäst

    österlen

    jag har kört rundt på österlen idag , och fikade på vägstationen i brösarp billigt och bra gott om parkering och trevlig personal , de undrade varför inte mc folk stannar där men det är ju nyöppnat , så jag tänkte nästa runda blir där på österlen , finns mycket att titta på , körde förbi ett litet bränneri och ett moppe museum , hör av er om det finns intresse av att se detta

  2. #2
    Medlem pps avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Lund
    Inlägg
    5

    SV: österlen

    Hej Nilsson!
    Ja, frugan o jag är klart intresserade, varför vi inte kom i lördags var för att vi inte visste att det blev av. Fick precis veta att det är detta forum som gäller!
    Må Gott
    pp

  3. #3
    Nilsson
    Gäst

    SV: österlen

    jasså jag hade för mej att jag sa det i lödde ja ja det går fler tåg

  4. #4
    asterix
    Gäst

    SV: österlen

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    jag har kört rundt på österlen idag , och fikade på vägstationen i brösarp billigt och bra gott om parkering och trevlig personal , de undrade varför inte mc folk stannar där men det är ju nyöppnat , så jag tänkte nästa runda blir där på österlen , finns mycket att titta på , körde förbi ett litet bränneri och ett moppe museum , hör av er om det finns intresse av att se detta
    Skicka en notis till SMC och Mc-Folket, om ett "knuttevänligt fik", så kanske det blir "ökad besöksfrekvens" nästa säsong. Sen har Du norr Brösarp att "beta av". Finns mycke trevliga vägar där, sen kan har Du hela N.Ö. Skåne, finns en hel del "mc-vägar" där. Vågar själv inte "lägga" nån runda, magen kanske får kanske för sig att "spela Allan" den dan.

  5. #5

    SV: österlen

    Här finns det alltid intresse för att köra trevliga rundor,bara bestäm tid och plats så kör vi ;D

  6. #6
    Nilsson
    Gäst

    SV: österlen

    jag tackar för alla tips , jodå jag hittar även i NV , du behöver ej lägga körningen själv , vi kan göra det tillsammans , och jag åter kommer om tid för österlen turen mvh Nilsson

  7. #7
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378

    SV: österlen

    Vi från Blekinge är alltid intresserade det vet du!Är ju bara så goa vägar i Skåne.

  8. #8
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: österlen

    Jag får väl klippa bort Småland och Östergötland på kartan så kommer jag närmare er och kan vara med jag oxå. ;D

  9. #9
    LillArne
    Gäst

    SV: österlen

    Hördu Katarina ska du klippa bort mig :'( jag vill ju med åka i Skåne ;D
    Men det är ju 40 mil dit så man får ta det till sommaren.

  10. #10
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: österlen

    Vi gör Motala till en ö, så kan du ligga kvar.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •