Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 49

Ämne: harley

  1. #11
    Hondamannen
    Gäst
    Jag vill ha road king eller softail heritage.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    390
    Jag vill inte ha en Harley överhuvudtaget :P

  3. #13
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    Brukar serva en hel del Harleys, ok så ,men inget jag vill ha, men det beror ju att jag inte vill byta neråt
    Ni som önskar en Harley,slå till,vad fegar ni, och vi som inte vill ha en så struntar vi i det

  4. #14
    Hondamannen
    Gäst
    Ok Klaus, du som servar harley vad är din bild av harley? servar du alla modeller av harley`?

    Vad är din bild av twin cam samt evo motorn?
    Senast redigerat av Hondamannen den 2012-10-16 klockan 18:57.

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Hade jag velat ha en Harley så hade jag köpt en sån, nu har ju inte britterna något med jänkarna att göra (förrutom språket i stort sätt), har några vänner som kör detta "udda" märke, och kan ärligt säga att jag skulle inte vilja ha någon av deras hojar.... buller till ingen nytta...
    Det blev en engelsk hoj.... jag hade många Harley att välja på för samma prislapp...
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  6. #16
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Inget fel på hd tycker jag.Men vill ej ha en custom men om så varför inte,snygga maskiner,och dom nyare är väl inget sämre än något annat

  7. #17
    Moderator Markuss avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Skåne, Dalby
    Inlägg
    295
    Jag hade gärna haft en HD men då jag tog mitt kort i somras och är såldes nybörjare inom hobbyn tyckte jag att en HD var lite att ta i, just nu vill jag köra glidare men efter lite fler mil så kanske jag ändrar mig, vem vet. Kortet, kläder, hjälm och en Shadow från -99 var en fullt tillräcklig utgift för en sommar

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    177
    Synd att dom inte bygger Buell längre..

  9. #19
    Medlem Cy2s avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Söder
    Inlägg
    351
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Hej,

    Hur kommer det sig att harley håller sitt andra handsvärde så bra trots skakiga tider? Det brukar ju nu mera finnas ett överflöd av harley på marknaden. Kan tänka mig att det fanns mindre förr, åtminstone inbillar jag mig det. Visserligen har harley sjunkit en hel del på grund av krisen, åtminstone inbillar jag mig det. Visserligen har de ju haft ett högt inköpspris och därmed ett högt restvärde.

    Personligen tycker jag att med tanke på det överflöd som finns på marknaden och skakiga tider så borde ju priset på harley sjunka som en sten. Speciellt om man tänker på att det sägs att cumstomhojar har en vikande marknad.

    Vad tycker ni? Detta inlägg är inte för att vara taskig mot harley folk utan mer som ett intressant debatt.


    Mvh

    Hondamannen
    Varumärkesuppbyggnad de har lyckats med sitt varumärke, skapat en myt kring sitt namn.

    Bara att lyfta på hatten för deras marknadsavdelning. De har lyckats med detta.

  10. #20
    Hondamannen
    Gäst
    Mm...men med så många harley på marknaden och skakiga tider man ju att de borde dala i pris men jag antar att det är som det nämnts, ägarna har god ekonomi och behöver inte sälja hojen på ett desperat sätt.

Liknande ämnen

  1. Harley
    Av honda500 i forum Custom
    Svar: 110
    Senaste inlägg: 2014-05-10, 17:47
  2. Harley
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-01-17, 18:03
  3. Harley 500 på G?
    Av Knarr i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2013-08-28, 14:22
  4. Harley
    Av muzza i forum Custom
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 23:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •