Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 52

Ämne: Hojen träff-mcmässa 2013

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Susie Visa inlägg
    Äntligen dax för mäsan
    Var inte blyga nu, vi syns vid babysnake A37:48 , kl 11.30
    Hon i rosa jackan hahaha
    Kom till mässan först vid 12 tiden. Ingen rosa jacka syntes vid babysnake och det kan jag förstå för där fanns inget att titta på. Jag och sonen Henrik knallade runt och tittade på grejer och hojar i typ 3,5 timmar och den ende från Hojen jag hittade var Klaus.
    I monter 40:11 stod Bossen. Funderade på bakskärmen som jag sett på bild men Klaus var inte på plats ännu så det blev återbesök senare med tillfälle att säga hej och då förklarade Klaus att den gamla passade illa till nya breda däcket och att ny är på gång. Bredare sula är inte att tänka på för den nuvarande fyller upp allt utrymme i svingen.

    Mässan i övrigt var som förväntat och mina förväntningar på nyheter var ganska låga. Utställarna har gjort vad dom kunnat med det som fanns i hyllorna + någon enstaka nyhet. Provsatt några offroadhojar men dom hade jag suttit på tidigare, körandes.
    Köpte ett par handskar, 200:- och en öronbuff ur fyndlådan 50:-

    Kul att träffa Klaus och lite tråkigt att jag inte träffade fler från Hojen. Det kommer att dröja innan nästa mässbesök för min del. Hoppas mera på att vi kan ha lite träffar.
    Ove

  2. #22
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Lindesberg
    Inlägg
    148
    Mycket intressant med nya MC och alla tillbehör. Men jag åker aldrig mer till en mässa under en lördag. Otroligt mycket folk överalt och ibland tom. svårt att komma fram. Ett stort eloge till alla utställare. Jag har själv varit på ngr. mässor som utställare och vet hur extremt svårt kan det vara att jobba på en mässa.

    P.S. En öl och enkelt macka för 136,- ?!?!? - Just det - jag var i Stockholm.

  3. #23
    Medlem Susies avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    218
    Hm var vid babysnake strax efter 11.30 stod en kvart inte en kotte som morsa...synd Ove, hade varit kul och ses men det kommer en vår! Håller med hade varit kul att se nåt face från Hojen.

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Susie Visa inlägg
    Hm var vid babysnake strax efter 11.30 stod en kvart inte en kotte som morsa...synd Ove, hade varit kul och ses men det kommer en vår! Håller med hade varit kul att se nåt face från Hojen.
    Speedade på så gott det gick 40 mil men väglaget var inte riktigt på min sida så jag kom en halvtimma sent. Synlig skylt med Ove och Hojen.nu hjälpte inte.

    Kanske den träffen som vi skrivit om i flera år kan komma till under den kommande säsongen så kan vi ses där. Lättare än att försöka träffas i en mässhall med tusentals människor som myllrar omkring. Idéer efterlyses.
    Ove

  5. #25
    Medlem Susies avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    218
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Speedade på så gott det gick 40 mil men väglaget var inte riktigt på min sida så jag kom en halvtimma sent. Synlig skylt med Ove och Hojen.nu hjälpte inte.

    Kanske den träffen som vi skrivit om i flera år kan komma till under den kommande säsongen så kan vi ses där. Lättare än att försöka träffas i en mässhall med tusentals människor som myllrar omkring. Idéer efterlyses.
    Vi skulle bytt nummer...

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Susie Visa inlägg
    Vi skulle bytt nummer...
    Jättebra idé i och för sig, men mobilen var överbelastad i området så det gick bara att SMS;a. Annars har det funkat bra när man samlas till träff och upptäcker att "målområdet" är diffust och man väntar på varann på olika ställen - vilket har hänt
    Ove

  7. #27
    kom också dit runt 12. försov mig lite. känns som att sånt här får man ta lärdom av å bestämma mer i förväg. Ska man mötas bör man göra det kanske på lunchen?? Åkte dit med 4 pers och det var svårt att hålla ihop mer än 2 å 2. Köpte 1 par brillor att åka med på natten och sen lite tillbehör till gopro kameran.

  8. #28
    Hondamannen
    Gäst
    Jag skrev om det här med träff på mc-mässan långt tid iförväg men intresset verkade vara lågt så jag brydde mig inte mer om detta. Nu plötsligt verkar det vara ett stort intresse.

  9. #29
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    ett tiotal från hojen kom o hälsade på, största grupp tillsammans var 4 stycken,annars var det vanliga att man dök upp ensam - verkar vara svårt att få gemensam tid inför såna här tillställningar.Det var trevligt att ni visade intresse för min hoj och kom och hälsade och många stannade för en pratstund. Kanske läge att försöka få till nån träff under körsesongen, så kan även jag titta på eran hojar.
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  10. #30
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Jag skrev om det här med träff på mc-mässan långt tid iförväg men intresset verkade vara lågt så jag brydde mig inte mer om detta. Nu plötsligt verkar det vara ett stort intresse.
    Intresse av att träffas finns nog men att träffas på en mässa är nog ganska omöjligt. Det är för mycket folk i rörelse. Möjligen att man ses och sen skingras = släpas iväg i trängseln. Bättre att satsa på att träffas under andra former - bara folk kommer.
    Ove

Liknande ämnen

  1. GlassTouring (Hojen-träff)
    Av pewa i forum Träffar & Körningar
    Svar: 177
    Senaste inlägg: 2018-12-11, 13:36
  2. MC träff på Klacken?
    Av jtr i forum Träffar & Körningar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-10-07, 23:34
  3. Hojen-träff 21-23/9
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 76
    Senaste inlägg: 2012-09-22, 14:14
  4. hojen träff
    Av engström67 i forum Träffar & Körningar
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2012-04-08, 14:18
  5. Mc-träff
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 11:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •