Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 27

Ämne: Mcmässan 2013

  1. #11
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Jag kommer att åka dit! Vore det inte kul om vi kunde bestämma att ses någonstans så att vi kan få träffas irl också? Dock kommer jag att kunna vara på plats tidigast på fredag.

  2. #12
    Medlem pumpe3s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    142
    Kommer ta mig dit, antingen torsdag eller söndag (eftermiddag) är planen.

  3. #13
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Jag är uppe på jobb i Stockholm hela veckan, så jag tror nog att det bara kan bli fredag för mig (ledig dag sedan vill jag nog hem till Skåne igen). Torsdag kan eventuellt gå om jag kan skippa något eftermiddagsmöte.
    ___________

    Nu är jag mer än tillåtet virrig. Jag kommer att jobba hemma i Skåne den här veckan så det är som jag sade först, tidigast fredag kan jag vara där.

    (Jag gör den här redigeringen eftersom jag inte lyckades radera detta inlägg)
    Senast redigerat av Jourtjänst den 2012-10-04 klockan 09:58.

  4. #14
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Jourtjänst Visa inlägg
    Jag kommer att åka dit! Vore det inte kul om vi kunde bestämma att ses någonstans så att vi kan få träffas irl också? Dock kommer jag att kunna vara på plats tidigast på fredag.
    Topp!

  5. #15
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Blir självklart ett besök på MC-mässan!

    Har besökt alla i Stockholm sedan 1975, när den hölls i Marmorhallarna i regi av Picko Troberg. Då visades Hondas GoldWing för första gången. "Häftigare hoj än så här kommer vi aldrig att uppleva!"...trodde jag då.

    Har missat någon mässa i Göteborg, annars har jag varit även där.

    Blir liksom starten på säsongen för min del och något att se fram emot.

    Denna säsong fick dessvärre avslutas en månad i förväg för min del efter omkullkörning och multipla fotfrakturer. Denna vecka har jag kunnat börjat gå igen och idag var det dags att sätta batteriet på underhållsladdning och lägga på överdraget. Känns alltid lika trist. Nu är det bara att börja planera för nästa års alpsemester. Österrike/Ialien står på agendan. Pass som ska passeras är Stelvio och Gross Glockner. Planeringen av semestern är en stor del av nöjet för min del. Blir lagom att börja efter mässan!
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #16
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    Får se om någon av sponsorerna vill ha min hoj på deras monter,då kommer jag vara där alla dagar

  7. #17
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Passar det att ses på eftermiddagen på fredagen? Jag förstår att Nina troligtvis ska stå i en monter, kan vi ses där? Vilken monter är det?

  8. #18
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Jourtjänst Visa inlägg
    Passar det att ses på eftermiddagen på fredagen? Jag förstår att Nina troligtvis ska stå i en monter, kan vi ses där? Vilken monter är det?
    Eventuellt MCHK, Motorcykelhistoriska Klubben. Men jag har som sagt inte hört något än, mailade i går men har inte fått svar än. Det får hänga löst tills jag vet bättre, dock så kommer jag vara på mässan i vilket fall som helst.

  9. #19
    Medlem AT-gubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Vallentuna norr Stockholm
    Inlägg
    174
    24-27 januari 2013. Humm! 3,5 månader innan vi är där och årets säsong är inte slut än när jag tittar ut och ser strålande solsken. Men visst kommer jag att vara där, troligtvis på torsdag eller fredag då jag är vardagsledig och har möjlighet att slippa den värsta anstormningen. Vi får se om det kan bli ett litet möte med fler Hojenfolk.

  10. #20
    Hondamannen
    Gäst
    Menar du att vi ska ha en hojen.nu träff där?


    QUOTE=AT-gubben;68864]24-27 januari 2013. Humm! 3,5 månader innan vi är där och årets säsong är inte slut än när jag tittar ut och ser strålande solsken. Men visst kommer jag att vara där, troligtvis på torsdag eller fredag då jag är vardagsledig och har möjlighet att slippa den värsta anstormningen. Vi får se om det kan bli ett litet möte med fler Hojenfolk.[/QUOTE]

Liknande ämnen

  1. Vinn biljetter till MCMässan 2015
    Av pewa i forum Tävlingar
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2015-01-25, 22:10
  2. Tranresan 2013
    Av Ove i forum Träffar & Körningar
    Svar: 129
    Senaste inlägg: 2013-05-03, 19:08
  3. Ny utrustning 2013?
    Av Nina i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2013-04-10, 11:50
  4. mcmässan 2013
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2013-01-28, 10:36
  5. resultatet av mcmässan
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2013-01-27, 14:47

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •