Sidan 7 av 7 FörstaFörsta ... 567
Resultat 61 till 67 av 67

Ämne: Äldre inlägg från "Återfallsknutten"

  1. #61
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Återfallsknutten

    Dagen kunde ha börjat bättre, när jag gick upp fick jag se att hojjen låg ner, vetifan hur det kunde hända.
    Första tanken var att säsongen var slut, att jag inte hade råd att laga det som kanske hade gått sönder, men det var inte så farligt.
    Blinkersglasen på den sidan hade lossnat men med lite superlim så har jag fått dom på plats igen men framblinkersen måste bytas hela armaturen för den går inte att få ihop så att den är vattentät.
    Man kan säga att jag har haft lite tur i oturen.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #62
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Återfallsknutten

    Sitter här på jobbet och har det rätt så lungt just nu, väntar på en reperatör för ena maskinen jäklas, spåntransportören går inte.
    Och den andra har jag startat en bit i som går ca 7 timmar.
    Och den tredje håller dom på att bygga om verktygsmagasinet i så att vi ska få plats med 200 verktyg.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #63
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Återfallsknutten

    Det är lite synd att jag jobbar i helgen, det är fint väder och så är det sm i roadracing i Linköping.
    Det hade varit roligt att se, jag har varit på 2 st vm tävlingar, det var -88 -89 när Lawson och grabbarna var aktiva och det är verkligen en upplevelse att se hur dom hanterar en hoj, man tror inte att det är sant när man ser vad dom gör.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  4. #64
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Återfallsknutten

    Nu har jag jobbat helgen, 25 timmar på två dagar så jag är trött, vi hörs nog mer imorgon.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #65
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Återfallsknutten

    Idag är det skitväder och det är bara för att jag är ledig, så det blir inget hojjande idag så vi ska klippa våra får istället, fårfrisörskan kommer senare idag och ger dom lite manikyr också. Det är livet på landet det.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #66
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Återfallsknutten

    Fårfrisörskans karl har en Harley Davidson night train som är fin som fan, han har ändrat lite på den, satt på ekerbakhjul och bytt lite småsaker på den på ett smakfullt sätt. Det är inte mycket som behövs för att sätta lite personlig prägel på en mc.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #67
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Återfallsknutten

    Ett litet tips till alla på forumet är att om ni vill ha det sista inlägget överst så att ni slipper bläddra er fram till det så gå in på eran profil och sedan på utseende och layoutinställningar och bocka för den rutan som det står sista inlägget överst på. ( eller nogot liknande.)
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2016-07-02, 12:34
  2. Svar: 25
    Senaste inlägg: 2015-12-23, 14:05
  3. Uppdaterade inställningar för "Nya inlägg"
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-02-15, 09:10
  4. Problem med "Nya inlägg"
    Av pumpe3 i forum Om hojen.nu
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2013-01-17, 00:19
  5. "uppgradera" från A1 till A..
    Av Ronken i forum MC-kort
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 11:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •