Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Suzuki VX 800

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2012
    Ort
    Vagnhärad
    Inlägg
    18

    Suzuki VX 800

    Hej

    Satt och slökikade på Blocket och fick se Suzuki VX 800. Är det någon som har erfarenhet av dom?
    Gillade modellen (meen åandra sidan finns det många modeller man gillar)

    Ronnie

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Ron Visa inlägg
    Hej

    Satt och slökikade på Blocket och fick se Suzuki VX 800. Är det någon som har erfarenhet av dom?
    Gillade modellen (meen åandra sidan finns det många modeller man gillar)

    Ronnie
    Jag har ingen erfarenhet av just den modellen men jag har tittat på den och var mycket intresserad. Det var några år sen och jag bara tyckte att den skulle passa mig men sen provade jag offroadstuket och då var den inte aktuell längre. Begagnadpriset på den var då väldigt många pengar högre än idag.

    Vad som då gjorde att jag inte köpte var att jag fått göra en del justeringar, typ nytt och högre styre och en del annat för att anpassa den till mig. Maskinellt är den en Maruder i ett smidigare och bättre chassi.
    Ove

  3. #3
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Jag har ingen erfarenhet av just den modellen men jag har tittat på den och var mycket intresserad. Det var några år sen och jag bara tyckte att den skulle passa mig men sen provade jag offroadstuket och då var den inte aktuell längre. Begagnadpriset på den var då väldigt många pengar högre än idag.

    Vad som då gjorde att jag inte köpte var att jag fått göra en del justeringar, typ nytt och högre styre och en del annat för att anpassa den till mig. Maskinellt är den en Maruder i ett smidigare och bättre chassi.
    Men hallå vad då justeringar,högre styre?änt de bra som det är var det nån som saha ha mycket ska man höra.
    Senast redigerat av engström67 den 2012-10-06 klockan 21:09.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Men hallå vad då justeringar,högre styre?änt de bra som det är var det nån som saha ha mycket ska man höra.
    Kanske bäst att förklara att det handlade om att förbättra körställningen till en mera upprätt position. Utseendemässigt hade det nog inte varit till någon fördel.
    Ove

Liknande ämnen

  1. Suzuki GS 750 L 82
    Av GOJ i forum Mekhörnan
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2015-06-17, 20:56
  2. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-08-03, 09:51
  3. Suzuki GSX dör vid gas
    Av martin_m i forum Mekhörnan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-07-15, 10:10
  4. Suzuki GS 500
    Av MagnusD i forum Veteran
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 06:48
  5. Suzuki RF 600/900
    Av intemartin i forum Touring
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 20:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •