Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 55

Ämne: LUCIAKORTEGEN

  1. #31
    Nilsson
    Gäst

    SV: LUCIAKORTEGEN

    kan bara meddela att ni får nog köra själv , då jag fått reda på att det finns folk som tydligen tror att jag har tänkt visa några genvägar i malmö , då så ej är fallet måste jag nog då säga , var och en tar sig dit hur den vill ,

  2. #32
    Boogieman
    Gäst

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Vad f-n har nu hänt

  3. #33
    Nilsson
    Gäst

    SV: LUCIAKORTEGEN

    ja du vad har händt , kan väl bara säga som så , att om inte mitt sällskap passar folk så tvingar jag dem ej att umgås med mej heller , så var och en kör som den vill , och jag kan bara konstatera att jag drar mej tillbaka ,

  4. #34

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Synd att missförstånd får sådana konsekvenser.
    Brandis har ibland lite konstigt humör, annars är han en trevlig kille.
    En sak som var bra med att träffas på Midhem var att vi pratat om att ta in på Formula1 över natten, om inte annat så kan jag förevisa hotellet för de som inte provat på att bo på dessa lågprishotell.
    Att vi skulle träffa Nilsson där var inget konstigt, det är alltid roligt att träffa vänner.
    Kanhända att vi kör någonstans och äter en bit, vi har ju med oss Kalle Kanon, han är konstant hungrig.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #35
    Nilsson
    Gäst

    SV: LUCIAKORTEGEN

    tänkte bara förtydliga jag KOMMER INTE ATT KÖRA MER ER I MORRON om jag kör så kommer jag ner själv och efter så kör jag igen

  6. #36

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Vi stannar till där iaf, vi syns på kortegen. Jag kör som en tomte, det är jag van vid
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  7. #37
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Ah....det är du som är tomten Hasse...alltid undrat vem det är.

  8. #38

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Jodå, jag har julklappar till banditen, 6 st. närmare bestämt, gissa vad det är, första bokstaven är F och den sista är Y. :
    Svar sändes i rekomenderat mail till undertecknad, senast 24.00
    Hasse
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  9. #39
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Då måste ju han med,verkar som han tvekar??

  10. #40

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Sparka han på benet, han och jag skulle ju göra en ny 24-timmarsfest på Formula1 :-\
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. Luciakortegen (Malmö) 12 Dec. 2013
    Av charlyno i forum Touring
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-11-30, 21:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •