Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 55

Ämne: LUCIAKORTEGEN

  1. #41

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Jag har ju med mig 6 flaskor F-Y så det behövs bara lite grapeläsk o. chips ;D ;D
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  2. #42

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Elvy kommer att köra ner till Malmö i bil. Om det är fler spättor som vill göra henne sälskap så ring 044/102345.
    (Mckläder tar hon med i skuffen)
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  3. #43

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Ja, det kan vara en bra idé med Formula 1. Jag har bott där en massa gånger och det är riktigt bra. Jag kan bju på F-Y (om Hasse tar med den)! ;D Vi ses i morgon. Min rygg verkar ganska ok så jag kommer. OBS! Om någon har tänkt att övernatta på F1 och delar rum med mig, tag med öronproppar!!! Jag snarkar. Ses i morgon

  4. #44

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Det lutar åt en liten fest på Formula1, medtag pyamas och öronproppar.
    Hemfärden isf blir 10-11 tiden, om ni hänger med, kolla med jobbet om ni kan vara borta på förmiddagen, själv skall jag ringa PPM och kolla. :
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #45
    Nilsson
    Gäst

    SV: LUCIAKORTEGEN

    så ja då var den klar för detta året , det var den 22 kortegen och vi blev 373 hojar, och vem tror ni fick pris för att kört längst joooo Mr Peter grattis det var du värd foton och filmer läggs ut på skmc.se s sida , hoppas alla kom bra hem tack för att ni kom , Mvh Nilsson

  6. #46

    SV: LUCIAKORTEGEN

    en annan jobbar ju annars hade det varit kul att vara med

  7. #47
    Nilsson
    Gäst

    SV: LUCIAKORTEGEN

    mm då hade du ju fått pris ju för du bor väl längre bort än peter

  8. #48

    SV: LUCIAKORTEGEN

    japp typ 2 km 8)

  9. #49
    Nilsson
    Gäst

    SV: LUCIAKORTEGEN

    det räcker han vann ju med 1km enligt GPS den andra killen kom från osckarström

  10. #50

    SV: LUCIAKORTEGEN

    Om ni går in på Sydnytts hemsida så kan ni se gårdagens kvällssändning i repris.
    Lägg speciellt märke till hoj nr 5 efter lucian, en mycket vacker svart BMW körd av en tomte 8)

    Här kommer genvägen: http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1000556
    Kopierad från Mr Peter
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. Luciakortegen (Malmö) 12 Dec. 2013
    Av charlyno i forum Touring
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-11-30, 21:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •