Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 59

Ämne: Triumph 1200 Explorer

  1. #21
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    Orkade inte vänta... står nu bredvid min nya Triumph :-) en grå blev det...
    Men grattis bra val av färg,den skulle jag tagit med.Men nu var det ekerfälgar och den gröna som gjorde att jag byter.Du får väl gå med i http://www.triumph-tiger-club-scandinavia.net/ nu då har varit med själv sedan -05Har trevliga träffar vår och höst,både i Norge och Sverige
    Senast redigerat av engström67 den 2012-09-29 klockan 17:37.

  2. #22
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Så himla konstigt, det var ca 1 mil till handlaren men hem så var det ca 20 mil.... jag fattar inte :-)
    Frun vägrade låta mig köpa den gröna... och då hon får vara med och betala så kan hon ju få bestämma lite (väldigt lite)...

    Sååå nöjd (och pank). tack för länken.
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  3. #23
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    Så himla konstigt, det var ca 1 mil till handlaren men hem så var det ca 20 mil.... jag fattar inte :-)
    Frun vägrade låta mig köpa den gröna... och då hon får vara med och betala så kan hon ju få bestämma lite (väldigt lite)...

    Sååå nöjd (och pank). tack för länken.
    He he vilken tur du har,själv får jag betala själv men åka vill honJa och den gröna finns bara 800,an nu.Men jag gillar den och bestämmer själv

  4. #24
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    Så himla konstigt, det var ca 1 mil till handlaren men hem så var det ca 20 mil.... jag fattar inte :-)
    Frun vägrade låta mig köpa den gröna... och då hon får vara med och betala så kan hon ju få bestämma lite (väldigt lite)...

    Sååå nöjd (och pank). tack för länken.
    Har du också upplevt att vägen hem blivit längre?

  5. #25
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Nu har jag fått prova den i mörker... och ösregn.... fungerar ua. Riktigt bra lyse ( ännu bättre blir det med lampbyte ) vindrutan gör sitt jobb dock saknar jag handtagsskydden och värmehandtagen. Kommer på några dagar....men då blir det nog riktigt bra....
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  6. #26
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    Nu har jag fått prova den i mörker... och ösregn.... fungerar ua. Riktigt bra lyse ( ännu bättre blir det med lampbyte ) vindrutan gör sitt jobb dock saknar jag handtagsskydden och värmehandtagen. Kommer på några dagar....men då blir det nog riktigt bra....
    Handtagsvärmen tror jag att jag hoppar över,men får väl se hur det blir med det.är det regnigt och så så blir man ju blöt pga av att gore tex inte funkar.Men lyckas jag pruta till mig dom så..handtagsskydden skall ju tydligen vara standard på xc verkar det som,och dimljusen,men dom är fula och vill inte ha,kanske kan välja till värmehandtag istället.Sätter dit mina led ljus istället på ett snyggare sätt och dom lyser mycket bättre och sedan blir det ju xenon såklart

  7. #27
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Började leta efter lite tillbehör (alu.väskor) och snubblade in på en intressant sida.
    http://www.hepco-and-becker-luggage....0#tabselection

    "lite" bättre priser än touratech... snabba på att svara på frågor via mail...
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  8. #28
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    Började leta efter lite tillbehör (alu.väskor) och snubblade in på en intressant sida.
    http://www.hepco-and-becker-luggage....0#tabselection

    "lite" bättre priser än touratech... snabba på att svara på frågor via mail...
    Dom verkar ju ok själv så ska jag beställa dessa


    http://www.sw-motech.com/swmotech201...87#explorer_en

  9. #29
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    ja jag har inte beställt ännu, funderar ev på att beställa hållare och sedan sätta på "egen design" utan på dom, men trax väskorna är inte dumma alls...
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  10. #30
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Äntligen börjar det komma lite grejor med posten,

    [IMG][/IMG]
    Kylarskydd i rostfritt....


    Fäste för tankväska.

    [IMG][/IMG]
    Sw-Motech Tankväska... City...
    Senast redigerat av namn den 2012-10-04 klockan 14:45. Anledning: Bifogade bilder
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

Liknande ämnen

  1. Problem triumph explorer 1200 xca
    Av pekkaman i forum Mekhörnan
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2018-09-07, 21:56
  2. Svar: 84
    Senaste inlägg: 2014-08-24, 22:45
  3. Triumph explorer xc
    Av engström67 i forum Offroad
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2014-03-12, 19:36
  4. Triumph Tiger Explorer 1200
    Av Mats Liifv i forum Touring
    Svar: 47
    Senaste inlägg: 2012-06-25, 15:25
  5. triumph explorer vs honda crosstourer
    Av engström67 i forum Offroad
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2012-06-02, 00:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •