Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Sittkudde

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Det är ju det som är största problemet, skitful
    Spelar roll? Hur ofta tittar man hur det ser ut under ändan?
    Ove

  2. #22
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Spelar roll? Hur ofta tittar man hur det ser ut under ändan?
    He he det har du ju rätt i

  3. #23
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Jag har en airhawk och den var kanon när jag åkte långt på en hoj med sadel som var stenhård och kantig. När det var dags för inspirerad körning stuvades den undan då den blev ivägen. Har inte testat biltemas, men ett alternativ är att skaffa gelsadel till hojen. Lite dyrt, men man slipper ha en extrapryl och slipper även kommentarerna från engström och hans likar om pruttkuddar och hemorojder.

    På Teneren har jag aldrig känt behov av airhawken, kan köra en hel dag utan att få några känningar.
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  4. #24
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Jag har en airhawk och den var kanon när jag åkte långt på en hoj med sadel som var stenhård och kantig. När det var dags för inspirerad körning stuvades den undan då den blev ivägen. Har inte testat biltemas, men ett alternativ är att skaffa gelsadel till hojen. Lite dyrt, men man slipper ha en extrapryl och slipper även kommentarerna från engström och hans likar om pruttkuddar och hemorojder.

    På Teneren har jag aldrig känt behov av airhawken, kan köra en hel dag utan att få några känningar.
    Pruttkuddar och hemorojder ???

  5. #25
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Angående Airhawk så har jag noterat att efter körning i regn och därefter placering i(halvvarmt) garage under en tid kan det hända att den fortfarande är fuktig vid nästa användnings-tillfälle.
    Kanske får man vara mer uppmärksam och torka av den, över och emmellan, när den åker in i garaget. Vid sådana tillfällen brukar jag helst bara vilja komma in i värmen och få av mig evblöta kläder/handskar etc.
    //Håkan

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Lindesberg
    Inlägg
    148
    Igår köpte jag en AIRHAWK (extra pris: 800,-) Så nu skall den testas så snart finns ngt. bra tillfälle. Nu har jag inte åkt på flera dagar och jag darrar i hela kroppen så fort jag bara tittar på min "Bewan". Jag har kanske blivit en "MC-narkoman". Hoppas att det finns ingen botemedel mot denna syndrom.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •