Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Abs

  1. #1
    Hondamannen
    Gäst

    Abs

    Hej,

    Går det att eftermontera abs på en yamaha mt-01?

    Mvh

    Hondamannen

  2. #2
    Självklart, allt går att få fixat. Dock så är det inte ekonomiskt försvarsbart.....

  3. #3
    Hondamannen
    Gäst
    I runda slängar, hur mkt tror du att det kommer att kosta att genomföra ett sånt projekt?

  4. #4
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Seriöst, det är bara att glömma,Tyvärr köp en hoj med abs istället om du måste ha det.Som V,S säger,allt går väl men kostar,pris??ingen aning,finns ju inget kitt för sådant och kräver så mycket prylar och grejer så,nej.

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Vansinniga pengar och ideer, jag är utbildad bilmekaniker och tog i unga år på mig att koppla in abs i en Morris minor JA MORRIS MINOR , från slutet av 50 talet (tror jag) man hade slaktat en Ford Scorpio, där man tagit bakaxel och framvagn så alla givare fanns på plats när det var min tur på bygget, trots att jag hadde samtliga delar plus en orörd scorpio(min egen) att mäta på så kan jag lova att det var ett H-vete att få systemet att trivas i den nya kostymen... (sen att jag tjänade bra på jobbet spelar mindre roll).
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  6. #6
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg