Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 26

Ämne: Jag klarade det!

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Boden
    Inlägg
    31

    Jag klarade det!

    Regnet väntade tills jag var färdig, Inspektören var jätte trevlig och jag behövde inte ta om nån av banorna :-) Var så orolig för högfarten men den gick bäst nu. Lyckades välta omkull hojen då jag stöd still inför ansatsen till inbromsningarna men fick snabbt hjälp:-)
    Om jag ska ge ett råd till er som ska köra upp så är det att visa upp säkerhet och inte ursäkter. kör på även om ni missar för helheten bedöms och de ser om man kan tex krypa. Trafiken så tänk på placeringar och hur du gör i vänstersväng om det kommer möte och finns bilar bakom dig. HURRA!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Skellefteå
    Inlägg
    51
    grattis. snart är det min tur :P

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Boden
    Inlägg
    31
    Det grejar du om du tränat banorna ordentligt! Var inte nervös för det verkar som det ges fler chanser, i alla fall var de så för flera den dag. Lycka till!

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Skellefteå
    Inlägg
    51
    Citat Ursprungligen postat av MC-Fröken Visa inlägg
    Det grejar du om du tränat banorna ordentligt! Var inte nervös för det verkar som det ges fler chanser, i alla fall var de så för flera den dag. Lycka till!
    det jag har problem med är krypkörningen båda banorna men går bättre och bättre fart delen behöver jag inte så mycket mer träning på.

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    61
    grattis

  6. #6
    Medlem kmvs avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Södermalm/ Stockholm
    Inlägg
    25
    Grattis :-)

  7. #7
    Medlem epa23s avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Göteborg (V. Frölunda)
    Inlägg
    58
    Grattis!


  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Boden
    Inlägg
    31
    Citat Ursprungligen postat av Bael Visa inlägg
    det jag har problem med är krypkörningen båda banorna men går bättre och bättre fart delen behöver jag inte så mycket mer träning på.
    Blicken dit du ska, pressa knän mot tanken och lägg kroppsvikten utåt i svängarna sen bara jobba med kopplingen och räta upp med lite gas om du är på väg att vicka. Ta också ut rundningen låååångt i sidled innan du kör tillbaka. När det sitter undrar man vad man gjorde förut :-)

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Boden
    Inlägg
    31
    Citat Ursprungligen postat av WmB Visa inlägg
    grattis
    Tack!

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Skellefteå
    Inlägg
    51
    Citat Ursprungligen postat av MC-Fröken Visa inlägg
    Blicken dit du ska, pressa knän mot tanken och lägg kroppsvikten utåt i svängarna sen bara jobba med kopplingen och räta upp med lite gas om du är på väg att vicka. Ta också ut rundningen låååångt i sidled innan du kör tillbaka. När det sitter undrar man vad man gjorde förut :-)
    det är just att hitta harmonin mellan gas och koppling som är problemet :P

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •