Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Polenresa

  1. #21
    Medlem Susies avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    218
    Så lite så:-)

  2. #22
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Jämtland
    Inlägg
    46

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av ralsbo Visa inlägg
    Nu har jag hittat ett hotell som välkomnar motorcyklister.
    Du får ha hojen i ett låst och bevakat garage.
    Hotellet ligger i närheten av auschwiz, man kan till och med låna en cykel för att ta sig dit.
    http://www.hotelgalicja.com.pl/
    Billigt och bra bikerhotell.
    Detta får det nog bli ett par dagar.

    Tack till V Saarela & Susie för tipsen.
    Jättefint!

  3. #23
    Ang stölder som det pratas om:

    Jag har haft hoj stående utanför hotellen i Polen. Låst med kedja bak(ibland mellan två hojar) och ett skivbromslås. Ibland har dom stått på innergården, ibland på hotellets bevakade parkering och jbland i vestibulen.
    Senast i somras hade jag(då var jag med moped) moppen parkerad på bakgården. Grindran var öppna dit och förbigående vid gatan såg att det stod en moppe där.
    Via booking.com så kan man också se om dom har privat parkering.

    Vete tusan men, jag skulle kämma mer olust att lämna hojen över natten låst typ i Stockholm än i Polen?....eller är jag naiv?(Bighoj som verkar vara inne på samma spår som jag??)

    Ang priser. Jag tror det dyraste jag bott i Polen är SEK 400:-(ca 180 zloty) för ett dubbelrum, men då......




  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Ang stölder som det pratas om:

    Jag har haft hoj stående utanför hotellen i Polen. Låst med kedja bak(ibland mellan två hojar) och ett skivbromslås. Ibland har dom stått på innergården, ibland på hotellets bevakade parkering och jbland i vestibulen.
    Senast i somras hade jag(då var jag med moped) moppen parkerad på bakgården. Grindran var öppna dit och förbigående vid gatan såg att det stod en moppe där.
    Via booking.com så kan man också se om dom har privat parkering.

    Vete tusan men, jag skulle kämma mer olust att lämna hojen över natten låst typ i Stockholm än i Polen?....eller är jag naiv?(Bighoj som verkar vara inne på samma spår som jag??)

    Ang priser. Jag tror det dyraste jag bott i Polen är SEK 400:-(ca 180 zloty) för ett dubbelrum, men då......



    Jo,visst är det säkert så.Är man lika klok och försiktig utomlands som man är i Malmö,Stockholm och andra större städer härhemma vad gäller att parkera hojen så är det inga problem.
    Det som ställer till det om man blir bestulen utomlands är ju just att man är lite längre hemifrån.Av just den anledningen kan det vara klokt att vara lite extra försiktig.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •