Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 68

Ämne: Kuggade!

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Malmö, Skåne
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av Allaandranamnvarupptagna Visa inlägg
    Kollade hastigehten innan jag for in i undanmanövern ( 52-53 km/h ) därefter kollade jag precis innan jag bromsade ner innan vändningen och då var den på 50 blankt!
    och uppgasningen på vägen tillbax var för "lam" men dock 50 efter halva banan tillbax..

    Men tror att det är speedway stuket han vill åt, ligga i kurvorna runt konorna.. min hoj väger över 300 kg med mig på, så inte det enklaste.. är antagligen för "feg" och är rädd att jag ska lägga hojen när jag svänger så skarpt
    Visa prov på självsäkerhet och att det är du som hanterar hojen, inte tvärtom.

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av Jourtjänst Visa inlägg
    Jag hade min hoj som skrivbordsbakgrund på datorn men tog bort den när jag kuggade på första uppkörningen. Totaldepp. Ville inte se hojen. Det enda som fick mig att fortsätta var att jag trots allt hade köpt den. Men när jag klarade andra åkte den tillbaka som bildskärmsbakgrund igen. Och trots total jävla grovdepp så kommer det roligare hojtider igen. Håll ut!
    Haha, jag förstår PRECIS hur du kände det, jag har låst in min i garaget! och där ska den stanna ett tag tills jag känner mig välkommen upp på sadelen igen..

    Nästan alla jag snackat med av polare som tog det privat blev kuggade första gången.. precis som övningsledaren tittar extra noga på en "icke körskola elev" ..



    Jag har kört hoj sen i början av April, så hantera mcn kan jag, trafiken är inga problem då jag jobbat ute i yrkestrafiken och anser mig själv som en "tänkande och planerande trafikant"
    Surt att man inte han visa vad man gick för ens
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  3. #23
    Medlem freddemannens avatar
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Kristianstad, Skåne
    Inlägg
    177
    Trist att kugga.
    Tänk på att om hojen är tyst så låter det långsammare peta ner en växel så det låter mer för det är en ren bedömning av inspektören det handlar om.
    Titta på denna filmen och träna mycket på motstyrning
    http://www.youtube.com/watch?v=ZKpnJvqBe-s

    Lycka till nästa gång

  4. #24
    min dönar på rätt bra endå tycker jag, ska spana in den filmen vid lämplig tillfälle ( låååång yv)

    tack!
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  5. #25
    Gott folk klarade mitt körkort den 11e ! 30 mil sedan dess!
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Grattis som tusan (faan) !
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  7. #27
    Tack ! de är skönt att ha de gjort nu!
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  8. #28
    Moderator Markuss avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Skåne, Dalby
    Inlägg
    295
    Grattis!

  9. #29
    Tackar! polerat upp hojen idag, känns lite extra speciellt att veta man bara kan ut och köra:P
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  10. #30
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Skellefteå
    Inlägg
    51
    man får gratulera till lappen =)

Liknande ämnen

  1. 128st uppkörningar 3st kuggade
    Av Cubalibre i forum MC-kort
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-14, 01:41

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •