Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: Askersund!

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    He he jamen det är ju enkelt,tankväska eller annan väska att ha den i Jag brukar ha min systemkamera med mig i tankväskan om jag åker Men har du ingen smartphone med kamera,det trodde jag alla hade
    Smartphone? En sån där modern historia i samma format som en kakelplatta, näddu! Efter mycket och långvarigt letande fann jag en mobiltelefon, rensad från allt onödigt. Jag kan ringa och ta emot samtal och faktiskt även SMS. Resten slipper jag och det kallar jag LYX.

    Äger heller ingen kamera för jag har fullt upp att se mig om och kommer aldrig ihåg att den ska användas.
    Ove

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Med ålderns rätt följer ju att man kan vara befriad från nutidens alla besvärliga och onödiga "bra att ha prylar".
    Exvis att sova med mobilen påslagen " ut i fall att......."
    Då behöver man ju inte skaffa den senaste prylen för att ha något att kunna visa upp.

  3. #13
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Smartphone? En sån där modern historia i samma format som en kakelplatta, näddu! Efter mycket och långvarigt letande fann jag en mobiltelefon, rensad från allt onödigt. Jag kan ringa och ta emot samtal och faktiskt även SMS. Resten slipper jag och det kallar jag LYX.

    Äger heller ingen kamera för jag har fullt upp att se mig om och kommer aldrig ihåg att den ska användas.
    Har oxå enkel seniltelefon
    Jan

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Jag vet inte hur många gånger jag tjatat om det, men det måste finnas BILDER! =)

    (Dagens ungdom vet att om det inte finns på youtube eller på bild har det aldrig hänt, och har man aldrig skrivit en tanke på en blogg har den aldrig tänkts. Dags för oss förhistoriska kreatur att komma in i matchen)
    Följaktligen: Tanken på bilder blev inte tänkt..Jag såg med egna ögon...

  5. #15
    Hondamannen
    Gäst
    Kanske det kan anordnas en träff till senare i augusti där fler kan delta?

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Kanske det kan anordnas en träff till senare i augusti där fler kan delta?
    Får vi hoppas! Har du något förslag?

    Och naturligtvis hade du varit välkommen till Askersund.
    Ove

  7. #17
    Hondamannen
    Gäst
    Dra till med någon tid om någrs veckor, gärna någon dag med vettig väder :-)

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Dra till med någon tid om någrs veckor, gärna någon dag med vettig väder :-)
    Askersund var min tur - nu är det din tur.
    Ove

  9. #19
    Hondamannen
    Gäst
    Jag återkommer när jag vet lite mer om när jag kan och hur vädret ser ut men jag kan tänka mig mellan 10-21 augusti.

  10. #20
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Smartphone? En sån där modern historia i samma format som en kakelplatta, näddu! Efter mycket och långvarigt letande fann jag en mobiltelefon, rensad från allt onödigt. Jag kan ringa och ta emot samtal och faktiskt även SMS. Resten slipper jag och det kallar jag LYX.

    Äger heller ingen kamera för jag har fullt upp att se mig om och kommer aldrig ihåg att den ska användas.
    Kakelplatta nää du menar surfplatta,det är trams,jag menar vanlig mobiltelefon.eller vanlig och vanlig bra te ha är det ju.Internet kan man komma långt med,man kommer ju hit i alla fall

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •