Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Northbike i Umeå

  1. #1
    Medlem sally101s avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    NV Skåne
    Inlägg
    78

    Northbike i Umeå

    Någon som har handlat hos/haft att göra med Northbike i Umeå och har erfarenhet av deras "fri hemleverans i hela landet"? Undrar bara om det isåfall gick smidigt och om de var bra att ha och göra med?!?
    Har bara haft mailkontakt med dem än så länge men så långt känns det positivt i alla fall
    Tacksam för alla svar och tips!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Det är ju samma företag som Sundsvall. Och där har jag många possitiva minnen ifrån. Och har även beställt min nya hoj av dom... men jag har aldrig bett dom skicka något utan jag har alltid gjort affär på plats.
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  3. #3
    Medlem sally101s avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    NV Skåne
    Inlägg
    78
    tack namn, det låter ju bara positivt nu ingår det "fri" leverans av hojen jag är sugen på och då jag inte har möjlighet att ta mig till Umeå så känns det som ett bra alternativ.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    http://www.fastbikes.se/index.php/ny...-wheels-i-umea

    http://www.sporthoj.com/forum/showth...bike-Sundsvall

    Jag verkar inte vara den enda som är nöjd med dom, glömde att säga att den nya som jag beställt hämtar jag till veckan, varför jag inte ber dom skicka den är helt enkelt för att jag byter in den gamla och det passar perfekt i mina resplaner att göra affär på plats.

    /stefan
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  5. #5
    Medlem AT-gubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Vallentuna norr Stockholm
    Inlägg
    174
    Citat Ursprungligen postat av sally101 Visa inlägg
    Någon som har handlat hos/haft att göra med Northbike i Umeå och har erfarenhet av deras "fri hemleverans i hela landet"? Undrar bara om det isåfall gick smidigt och om de var bra att ha och göra med?!?
    Har bara haft mailkontakt med dem än så länge men så långt känns det positivt i alla fall
    Tacksam för alla svar och tips!
    Nu är jag lite motvalls men jag skulle nog vilja klämma, känna och provköra innan jag köper något så viktigt som en hoj. En ny hoj är OK men en begagnad............... nej!

    Om du har någon känning som du kan lita på i närheten så be denna om en titt, kanske mot en muta av bensinpeng.

  6. #6
    Medlem sally101s avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    NV Skåne
    Inlägg
    78
    klart att det är bäst att få klämma och provköra innan, men den är praktiskt taget ny, en '11, och jag har blivit lovad att den ska gås igenom innan den skickas, så jag är inte speciellt orolig

  7. #7
    Medlem lasrberglunds avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    236
    Är det en tiger 800 -11 med packväskor och förhöjd ruta?
    Har isf provkört den.
    Våga vägra "Hen"!!

  8. #8
    Medlem sally101s avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    NV Skåne
    Inlägg
    78
    lasrberglund, stämmer att det är den hojen! Jag läste ditt inlägg häromveckan och det var ju lite lustigt att det är just den jag har kikat på Tar till mig om vad du skrivit om den men den Tiger jag har provat var det inget konstigt med så jag får gå på magkänslan här, och allt är ju så väldigt individuellt om hur man upplever saker och ting.

  9. #9
    Medlem lasrberglunds avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    236
    Citat Ursprungligen postat av sally101 Visa inlägg
    lasrberglund, stämmer att det är den hojen! Jag läste ditt inlägg häromveckan och det var ju lite lustigt att det är just den jag har kikat på Tar till mig om vad du skrivit om den men den Tiger jag har provat var det inget konstigt med så jag får gå på magkänslan här, och allt är ju så väldigt individuellt om hur man upplever saker och ting.
    Tror absolut inte att det var fel på hojen, men modellen passade inte mig helt enkelt.

    Motorn gick fint, inga vibrationer eller andra oljud vad jag kunde höra.
    Dock ville han vid ett tillfälle inte lägga i växlarna men jag tror det var handhavande fel.

    Tycker man om modellen är den nog ett riktigt bra köp.
    Våga vägra "Hen"!!

  10. #10
    Medlem sally101s avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    NV Skåne
    Inlägg
    78
    låter fint det lasrberglund Kul som sagt med feedback på just den hojen!!

Liknande ämnen

  1. Verkstadstips Umeå
    Av dnordin i forum Mekhörnan
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-07-31, 18:10
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-12-07, 23:39
  3. Ingen Yamahaförsäljare i Umeå?
    Av erkagn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 18:58
  4. Handelsboden till Umeå
    Av erkagn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 14:00
  5. Sköna vägar kring Umeå
    Av pewa i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 11:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •