Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Uppkörning imorgon. Har knappt övat, handledaren svek mig.

  1. #1
    Medlem skepparns avatar
    Reg.datum
    mar 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    19

    Uppkörning imorgon. Har knappt övat, handledaren svek mig.

    Tjenare.
    Imorgon gäller det, uppkörning. Problemet är att jag knappt har övningskört. På teknikbanan då. Jag vet att jag fixar krypkörningen, bromsprovet. Men är jävligt osäker på höghastigheten(slalombanan) Jag fixar fan inte att ligga i 50 och ta kurvorna bra.
    Skall göra upp med min egen hoj, Triumph speedmaster. Den är väl inte helt optimal kanske.

    Tar nog hojjen upp till teknikbanan ikväll för att toköva. Men hade ju behövt ha tips från handledarn(han kör också custom) och framför allt lots upp. Men jag kör en chansing tar polisen mig så förklarar jag läget, visar att jag har tid imorgon och bara hoppas att det är en reko sheriff.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Jag vet inte vad du vill ha för svar, eller om du öht vill ha ett svar, men med dina förutsättningar så behöver du ett stort LYCKA TILL, även om det bara kommer vara en klen tröst...

    Har jag fattat rätt ? du ska köra upp i morgon och vet att du inte klarar högfartsprovet!
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  3. #3
    Medlem skepparns avatar
    Reg.datum
    mar 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    19
    Ville väl mest att folk skulle skriva vilken idiot han är så att mår lite bättre.
    Ett stort lycka till är fan va jag behöver.
    Men stämmer det att man kör slalombanan i 50km/h? Det skall tydligen regna härligt imorgon också, perfekt.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Jo den kör man i 50km/h ungefär, regnar det så måste du naturligtvis dra av lite på det, den ska först och främst göras på ett "säkert och kontrollerat sätt".

    Men du behöver ett gigantiskt LYCKA TILL. ut och träna nu... sitt inte vid datorn och slösa en massa tid, men framförallt kom ihåg att ha roligt i morgon... slappna av... han vill bara se att du faktiskt kan det här, han är inte utsänd av Gud för att jävlas med allt och alla. vissa jobbar som kassabiträde på ica andra som trafikinspektör...

    Ha kul, kör säkert, & Lycka till !
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    OCH glöm inte Registreringsbevis samt legitimation för böveln, för då har du gjort allt i onödan !
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  6. #6
    Medlem lasrberglunds avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    236
    Hur gick det?
    Våga vägra "Hen"!!

  7. #7
    Medlem Figureheads avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    245
    Nyfiken jag med. Inte för att vara sån, men jag räknar ju med att det inte gick vägen efter vad du skrev. Eller är du ute och firar kortet? =)
    For those about to rock - We salute you!

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    16
    Är också nyfiken. Själv körde jag upp i måndags o letar ny tid men hittar ingen i länet.. Måste klara körningen innan mitten på augusti annars får jag göra om teorin också

  9. #9
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Undrar om vi kan utgå från att det inte gick vägen? Kändes som den mest sannolika utgången med tanke på förutsättningarna. Annars hade vi nog fått läsa om hur det gått...
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #10
    Medlem Figureheads avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    245
    Eller också gick det riktigt illa...?
    For those about to rock - We salute you!

Liknande ämnen

  1. Imorgon......
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 17:52
  2. Övningskörning - reflexväst på handledaren?
    Av Viragomannen i forum MC-kort
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-04-03, 16:02
  3. Imorgon åker vi 5 hojar mot...
    Av christianka i forum Träffar & Körningar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-07-13, 22:45
  4. Besiktning imorgon.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-14, 07:47
  5. Imorgon.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 20:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •