Såg nu alldeles för tidigt på morgonen att detta ämne hade kommit upp.
Kände lite att det verkade vettigt att skriva ett inlägg redan med en gång.

Det här första får väl bli lite av ett presentations inlägg tänker jag...

Har vid 30 års ålder fått för mig, av olika anledningar, att jag skall göra ett seriöst försök att ta det där omtalade mc kortet.
Som motivering började jag med att köpa en cykel. Så nu måste jag ju fixa kortet.
Annars måste jag ju sälja cykeln igen. Och det går ju liksom inte, jag har ju redan döpt honom! :P

Har också kommit på att man blir mer och mer fascinerad att mc folket ju mer man kommer i kontakt med dem.
Som nu i veckan tex, när vi var på resa till Gävle och hade stannat för kaffe på en mack.
Efter en stund kommer en annan mc in för ett stopp och killen som körde kommer fram och sätter sig vid det bordet där tre mongon (det var vi) sitter och har ett generellt vi-är-alldeles-för-trötta-och-skrattar-åt-allt-samtal.
Men det som var det intressanta var att den stackars människan sitter trots allt kvar, vi snackar en stund och sen åkte vi vidare åt våra olika håll. Hur trevligt som helst.
Men sånt händer inte direkt på busshållplatsen i sverige.

Ah, well, hoppas en av mina handledare piggnar till snart, så man kan ut och köra en vända. En dag med strålande sol och semester bör inte slösas bort!

Over and out! (förhoppningsvis ut i alla fall )

//Ia