Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Får vel endelig presentere meg

  1. #1
    Medlem Svein2s avatar
    Reg.datum
    apr 2012
    Ort
    Hedmark
    Inlägg
    11

    Får vel endelig presentere meg

    Hei på dere, har smyglest mye på forumet og tenkte jeg endelig får presentere meg selv.
    Er som dere har gjettet fra Norge men bor 3 kvarters kjøring fra grensa og selv om vi i Norge har verdens beste MC veier, er jeg mye over grensa både på MC og bil. Kjører som oftest til Torsby og värmlandsområdet. Har fulle softbagger tilbake med snus og mariestads export.
    Jeg har passert 50 med 3 år, har kjørt mye MC i ungdommen før jeg ble 30, men hadde ei økonomisk pause p.g.a. hus, barn og frue før jeg MÅTTE kjøpe sykkel igjen for noen år siden.
    Vi har også en husvagn som vi kjører endel i Sverige med, men jeg blir så rastløs uten sykkel så neste år setter vi den i Lysvik hele sesongen slik at jeg kan bruke MC`n dit og kjøre ut derfra. Kunne vært moro å treft noen av dere.
    Etter å kjørt Transalp noen år så kjøpte jeg meg en CBF1000FA i vår, liker den kjempegodt.
    Jeg er også medlem i Old Bikers MC som har klubbhus på Hamar.
    http://www.oldbikers.no/

  2. #2
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Välkommen, kul att du presenterade dig ! Håller med dig; ni har fina Mc vägar i Norge, har kört där en gång ,hoppas det blir fler.
    Även vi har husvagn; bra ide att parkera vagnen på ett ställe hela säsongen och ta med motorcykeln,
    det ska jag föreslå min fru

  3. #3
    Ankan1
    Gäst
    Hej på dig med.Kul att läsa att du stöttar den svenska snustillverkningen.General, eller !?.

  4. #4
    Medlem Figureheads avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    245
    Hej och välkommen!
    Kul att du prioriterar Värmland tycker jag! =) Finns många fina vägar här. Min släkt är ifrån norra Värmland, så det har blivit många turer i längs sträckan Karlstad - Röjden (Ligger strax innan gränsen, söder om Bograngen). Tror inte jag vet någonting som är mer befriande än att sitta själv på hojen mitt ute i skogen med mil till närmaste samhälle...
    For those about to rock - We salute you!

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hej och välkommen unge man! Du kan ju ha lite koll på vad 60+;arna har för sig och hänga på om det passar. I år har det varit lite glest med turer men vi kommer väl igång hoppas jag och det är aldrig fel att fylla på gänget med några wannabees efterhand.
    Ove

  6. #6
    Medlem Svein2s avatar
    Reg.datum
    apr 2012
    Ort
    Hedmark
    Inlägg
    11
    Takk for mottakelsen, Jeg har kjørt mye i Røjden og Finnskogområdet, spesielt da jeg hadde Transalp`n. Fine sjøer og veier på begge sider av grensa. Det har nok blitt mer asfalt ettervært, spesielt etter nykjøpet, men det er egen stemning langt inne på Finnskogen selv om myggen gjør at du ikke kan nyte den særlig lenge.
    60+ følger jeg med på og plutselig finner jeg igjen noen av dere, moro å få være med lokalkjente på tur.
    Til helga skal en gjeng på rundt 25 motorsyklister til Bomstadbaden i Karlstad, gleder meg og håper på finvær.
    Nå ska jeg snart ta meg en tur, planen er denne, men jeg får se hvor jeg havner. Det er ikke bestandig planene ved start stemmer med slik det blir.
    http://goo.gl/maps/Gf6t

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Hej Svein. Meget vellkommen til dette forumet.
    Du bor ju i ett fantastiskt område. Jag har rundat Osen sjöen samt åkt från dess norra punkt genom skogen och kom fram i Sjölisand. Trodde nästan att jag skulle bli kvar där, en massa boskap på veien var det ock.
    Jag har gått åt andra hållet jämfört med dig. Från en Suzuki 1250 Bandit till en V-strom 650. Än så länge fungerer detta meget gott.

    //Håkan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •