Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Tjipp! sa bakhjulet

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Tjipp! sa bakhjulet

    Kusligt, jag kom i en kurva och asfalten var lite fuktig, det låg lite löv men inte en sådan mängd att man övervägde krypkörning i kurvan, det var bara några stycken så nån vidare halka var det inte tal om. Plötsligt far bakhjulet åt sidan! Jag hann inte ens reagera, när min hjärna reagerat hade bakhjulet fått grepp igen, det var bara bråkdelen av en sekund men jag blev lite skrämd där.

    Jag kikade i backspegeln om jag skulle se vad det var, för inte tyckte jag att jag sett nåt som skulle innebära halka. Kanske detta var en ödets förvarning, nästa gång kanske jag rumlar runt antingen i diket eller inne i skogen nånstans med Bertil. :'(
    Under färden hemåt funderade jag över att det kanske är färdigkört för i år. Kanske dags att investera i den där lyften och plocka av hjulen och så.

    Så nu har jag nog kört klart för säsongen, eventuellt kanske jag tar en runda mitt på dagen i solsken och med torra löv men jag övervägde rejält ett säsongsavslut i dag.

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Tjipp! sa bakhjulet

    Sådant kan vara otäckt, det gäller att passa sig nu på hösten.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Tjipp! sa bakhjulet

    Ja, det enda jag kan komma på är att det kanske låg en dieselfläck just där för jag såg inget varken före eller efter vad som orsakade det hela och så mycket löv är det ju inte ännu.

    Nåja, jag tänker köra några gånger till i alla fall för det där ska jag inte avsluta säsongen med för då kommer det finnas kvar i bakhuvudet våren -08. ;D

  4. #4
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Tjipp! sa bakhjulet

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Ja, det enda jag kan komma på är att det kanske låg en dieselfläck just där för jag såg inget varken före eller efter vad som orsakade det hela och så mycket löv är det ju inte ännu.

    Nåja, jag tänker köra några gånger till i alla fall för det där ska jag inte avsluta säsongen med för då kommer det finnas kvar i bakhuvudet våren -08. ;D
    Det är rätt tänk, ge dig på monstret innan det vinner över dig, attack är bästa försvar. ;D
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2019-05-02, 16:16
  2. Sjungande missljud från bakhjulet
    Av Roffetheone i forum Mekhörnan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-06-12, 20:50
  3. På bakhjulet!!
    Av Hornet i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-11-24, 23:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •