Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 45 av 45

Ämne: Om man inte klarar pressen vid uppkörning :(

  1. #41
    Usch, jag kuggade oxå första gången, precis som du kan man alla moment och är aldrig några konstigheter när man kör själv, men den här pressen kan vara hemsk!

    För att lätta på stressen, ta med en MP3 spelare med några riktigt bra låtar som du gillar som du lyssnar på undertiden du kör momenten, de kan göra underverk och ha något annat i huvudet än " RAMLA INTE RAMLA INTE "

    Annat tips är att ta med en polare på uppkörningen som moraliskt stöd som du bara snackar med innen du ska köra.

    Att skratta och ha roligt lösgör endorfiner som ger kroppen harmoni och välmående, snacka med de andra som oxå kör upp, de är precis lika livrädda som dig även om de ser cool lugna ut!

    Lycka till nästa gång!
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  2. #42
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    140
    Citat Ursprungligen postat av Allaandranamnvarupptagna Visa inlägg
    För att lätta på stressen, ta med en MP3 spelare med några riktigt bra låtar som du gillar som du lyssnar på undertiden du kör momenten, de kan göra underverk och ha något annat i huvudet än " RAMLA INTE RAMLA INTE "
    Vilket bra tips! Har inte tänkt på detta innan, men nu när jag tänker efter så borde det hjälpa mycket mot stressen

  3. #43
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Boden
    Inlägg
    31
    Citat Ursprungligen postat av KerstinV Visa inlägg
    Det blev en låååång väntan. Men det var det värt. Fixade körkortet i veckan. Svårt att beskriva känslan mer än ren och skär lycka ��
    Grattis! Skönt att se fram emot en hel säsong nästa år :-)
    Tog mitt för två veckor sen och känns fortfarande som jag är på rymmen då jag åker iväg på egen hand :-)
    Senast redigerat av MC-Fröken den 2012-09-15 klockan 23:47.

  4. #44
    Citat Ursprungligen postat av simonwellander Visa inlägg
    Vilket bra tips! Har inte tänkt på detta innan, men nu när jag tänker efter så borde det hjälpa mycket mot stressen
    Jajemen
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  5. #45
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    22
    Citat Ursprungligen postat av MC-Fröken Visa inlägg
    Grattis! Skönt att se fram emot en hel säsong nästa år :-)
    Tog mitt för två veckor sen och känns fortfarande som jag är på rymmen då jag åker iväg på egen hand :-)
    vad roligt för din skulle, att du är på rymmen hela tiden, hahaha. själv så tampas jag fortfarande med de där "gårdslektionerna" trots att jag kört hela sommaren, har snart tappat hoppet men kanske till nästa sommar och då kanske vi kan åka en sväng tillsammans.

Liknande ämnen

  1. Många hojar klarar besiktningen
    Av pewa i forum Nyheter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2014-03-12, 09:07
  2. Nervös, klarar jag det detta året?
    Av Mohlin i forum MC-kort
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2013-04-08, 09:49
  3. han inte köra motorcykeln kuggad uppkörning
    Av leveland95 i forum MC-kort
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-08-20, 20:27
  4. Touring som klarar grus
    Av magnusda i forum Touring
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2012-07-29, 20:12
  5. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 10:40

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •