Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: känner ni till? (Blocket-skojare?)

  1. #11
    det verkar inte vara nått större intresse för en gammal monark.det har inte ringt en enda en. ska sälja 2 st motorcyklar till en zundapp tropy 250cc från 1958 å en bsa 250cc från 1957 pga platsbrist

  2. #12
    Medlem swedans avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Roslagen
    Inlägg
    385
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    det verkar inte vara nått större intresse för en gammal monark.det har inte ringt en enda en. ska sälja 2 st motorcyklar till en zundapp tropy 250cc från 1958 å en bsa 250cc från 1957 pga platsbrist
    Jag har också en annons ute på Blocket på frugans Black Widow.
    Inte en enda har hört av sig förutom SMS/mail-skojarna.
    Tidigare gånger är det alltid någon som hört av sig även om det bara har varit folk som vill pruta, men inte en något sånt svar har jag fått.
    Lycka till med försäljningen iallafall.
    Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    det verkar inte vara nått större intresse för en gammal monark.det har inte ringt en enda en. ska sälja 2 st motorcyklar till en zundapp tropy 250cc från 1958 å en bsa 250cc från 1957 pga platsbrist
    Skulle gärna ha en gamling, men platsbrist är det. Dessutom är det oherrans långt att köpa och köra hem från trakterna kring nordspolen på en nyhandlad och därmed okänd veteran. Jag har nämligen den idén att köper man en hoj ska den få knalla hem på egna hjul. Tror inte att den kommer att trivas annars.
    Ove

  4. #14

    Smile

    det är ju långt för att ni där nere bor ju så ocentralt. har ju tex 100mil till stockholm så nog ligger ju stockholm ocentralt. du har rätt en motorcykel ska köras hem. vi var ju till stockholm å körde hem bsa golden flash 650cc med sidovagn från 1954. det var den roligaste å längsta tur jag varit på med en veteranmotorcykel skulle gärna göra om det.
    Senast redigerat av veteranmc den 2012-05-30 klockan 05:59.

Liknande ämnen

  1. Blocket och bedragare
    Av Linnex i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-05-08, 13:53
  2. Superenduro på blocket..
    Av Molgan i forum Offroad
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 13:55
  3. Känner mig…
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 18:06
  4. Mc-förare känner sig svikna av NTF
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 22:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •