Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Frustration!!!

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av Nenna75 Visa inlägg
    Tack alla för tips & råd! ....men det gick ju tyvärr åt h-te idag Faaan! Va surt det känns.... Och naturligtvis på manöverbanan! Tyckte det kändes rätt ok med den ovana hojen, och kan inte riktigt hålla med inspektören... (- båda körlärarna som var med tyckte det var konstigt oxå, att han kugga mig på den.) Men men - That's life, I guess...

    Bara bita ihop & köra köra köra på tills nästa gång.
    Jaha,det var ju skit.Tycker du ändå har helt rätt inställning trots att livet inte är på topp just nu.
    Du kan inte göra något åt det som varit,så glöm det och satsa din energi på nästa uppkörning istället.Du kan ju knappast ha mer oflyt än du hade nu.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Mora
    Inlägg
    20
    Frustrationen är över - FIXADE UPPKÖRNINGEN IGÅR!!! -- på den "nya" hojen... Måste säga att jag var väääääldigt negativ veckan innan, för krypkörningen gick inte alls bra med den hojen jämfört med den första.... -- men det gick SÅ BRA!

    Happy happy! Brum brum.... .....vad läskigt det ska bli att köra själv första gången!

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Grattis! Kör försiktigt.
    Ove

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Grattis! Kör försiktigt.
    Ansluter mig till ovanstående..
    Som min bes man sade (det fanns bara EN kvinnlig sån i hela Sverige då) efter min godkända uppkörning:
    Ta det försiktigt nu, det enda du har visat är att du vid ett tillfälle har kunnat köra någorlunda väl..

    Så, lycka till och "förbättra" inte olycksstatistiken..

    (jag körde upp på 60talet, i början..)

  5. #15
    Medlem Figureheads avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    245
    Grattis! Finns nästan ingenting som kan liknas vid känslan av nytaget körkort och bara åka iväg. Kul! =D
    For those about to rock - We salute you!

  6. #16
    Bloggare Ia_s avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    35
    Grattis! (är bara lite avundsjuk! ) Ha det så kul på vägarna under sommaren!
    Jag har inte bråttom, jag kör custom...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •