Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Ny hoj

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Men visst är det tur att det finns folk som vill ha nytt annars blev det inget till oss som vill köpa begagnat.
    Ove

  2. #12
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Men visst är det tur att det finns folk som vill ha nytt annars blev det inget till oss som vill köpa begagnat.
    Somliga offrar sig för sina medmänskor
    Jan

  3. #13
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Det är väl tur det då.Jag skall då alltid ha nyttom jag sedan lägger 1500 i mån på en ny hoj eller super upp samma summa varje helg det är väl upp till var och en.Kvittar för mig om jag stoppar 1500kr i madrassen eller ger dom till banken och har en ny hoj.En dålig affär är det ju alltid men så gör ju 98% av alla som köper nytt. Ska man tjäna pengar påt så ska man kanske göra något annat.Jag är nog en av få som lyckats med det ett par gånger men det är en annan historia.

  4. #14
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Det är väl tur det då.Jag skall då alltid ha nyttom jag sedan lägger 1500 i mån på en ny hoj eller super upp samma summa varje helg det är väl upp till var och en.Kvittar för mig om jag stoppar 1500kr i madrassen eller ger dom till banken och har en ny hoj.En dålig affär är det ju alltid men så gör ju 98% av alla som köper nytt. Ska man tjäna pengar påt så ska man kanske göra något annat.Jag är nog en av få som lyckats med det ett par gånger men det är en annan historia.
    För en gångs skull håller jag med. Livet är här å nu,å de fins inga fickor på sista kostymen.
    Jan

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    För en gångs skull håller jag med. Livet är här å nu,å de fins inga fickor på sista kostymen.
    Helt rätt men slantarna skall fram för att kunna handla. Jag lånar inte till mitt nöje endast till huset och bilen.
    Jan-Olov

  6. #16
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Helt rätt men slantarna skall fram för att kunna handla. Jag lånar inte till mitt nöje endast till huset och bilen.
    Numera har jag vänt på det. Hojen får kosta men inte bilen. Beror ju på hur man lever å bor.
    Jan

  7. #17
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Exakt men jag struntar i bilen och satsar på nöjet(mc) istället

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •