Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: V-max on the rocks!

  1. #1
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689

    V-max on the rocks!

    Var och kollade på V-maxklubbens årliga israce igår, strålande sol och vrålande v-fyror är aldrig fel. Det var en avslappnad tillställning trots att finska vmaxklubben var där och gav racet en internationell prägel. Tempen låg strax över nollan så föret var inte helt optimalt, turbohojarna grävde diken när de skulle iväg så det verkade vara svårt att få ner kraften i isen.

    Lite bilder och en film:







    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  2. #2
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Var och kollade på V-maxklubbens årliga israce igår, strålande sol och vrålande v-fyror är aldrig fel. Det var en avslappnad tillställning trots att finska vmaxklubben var där och gav racet en internationell prägel. Tempen låg strax över nollan så föret var inte helt optimalt, turbohojarna grävde diken när de skulle iväg så det verkade vara svårt att få ner kraften i isen.

    Lite bilder och en film:







    Härligt,måste varit kul att seskapliga dubbar i däcken

  3. #3
    Tusan......hur tusan kunde jag missa detta

    Nu vet jag varför jag hade igår nån konstig känsla av att det är ÄÄR NÅT SOM INTE STÄMMER....

  4. #4
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Tusan......hur tusan kunde jag missa detta

    Nu vet jag varför jag hade igår nån konstig känsla av att det är ÄÄR NÅT SOM INTE STÄMMER....
    Ja hur kunde du? Var nog fler som missade, även om de kommit ihåg det. Var nåt träsk bortanför Bälinge som var annonserat men i slutändan gick det av stapeln ute i skärgården utanför Lövskär. Hade nästan hunnit åka hemifrån innan djungeltrumman avslöjade vart skådeplatsen var. =/
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Ja hur kunde du? Var nog fler som missade, även om de kommit ihåg det. Var nåt träsk bortanför Bälinge som var annonserat men i slutändan gick det av stapeln ute i skärgården utanför Lövskär. Hade nästan hunnit åka hemifrån innan djungeltrumman avslöjade vart skådeplatsen var. =/
    Synd att ni hade så klen trumma att den inte hördes ända till Boden. Nåja, kul att du filma så man fick vara med lite grann jallafall

    Ser att dom börjat med lite nya grejjor sen tidigare, långa stöd.

  6. #6
    Medlem rakarörs avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    137
    Det där var riktigt fränt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •