Visa resultat för omröstning: Ska vi ha kvar denna "Göteborg, dags- eller kvällstur" ?

Antal röster
1. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • JA! Jag meddelar mina turplaner så andra kan hänga med!

    1 100,00%
  • NEJ! Jag åker helst själv eller mycket oplanerat.

    0 0%
Sidan 7 av 8 FörstaFörsta ... 5678 SistaSista
Resultat 61 till 70 av 78

Ämne: Göteborg, dags- eller kvällstur

  1. #61
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Fuldmåne Fest: Lørdag den 27 Oktober 2012 (fra kl. 14.00).

    sct. annagade 76
    3000 helsingør

    ett trevligt gäng.
    http://www.mc777.dk/traef.html
    brukar även dra en del svenskar tex från http://hermanshedningar.se/ brukar det komma några stycken...
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  2. #62
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    En facebook-grupp med ett trevligt gäng som gärna tar en tur i solen runt Göteborg.
    alla sorters hojar men har bara åkt asfalt när jag varit med.
    MC-Träffar i Göteborg med omnejd

    Senaste inlägg:
    Helg vädret ser lovande ut just nu...stämmer det så blir det nog en mc-tur på lördag 20/10 kl 11.00 från klippan
    Väl mött..

    http://www.facebook.com/pages/MC-Tr%...17505398352367
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  3. #63
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    http://www.stenaline.se/skeppohoj


    hade jag totalt glömt bort att tipsa om...
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  4. #64
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Termosen klar... mot Skene och en dag i grusvägarnas tecken står på schemat!
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  5. #65
    Medlem epa23s avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Göteborg (V. Frölunda)
    Inlägg
    58
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    En facebook-grupp med ett trevligt gäng som gärna tar en tur i solen runt Göteborg.
    alla sorters hojar men har bara åkt asfalt när jag varit med.
    MC-Träffar i Göteborg med omnejd

    Senaste inlägg:
    Helg vädret ser lovande ut just nu...stämmer det så blir det nog en mc-tur på lördag 20/10 kl 11.00 från klippan
    Väl mött..

    http://www.facebook.com/pages/MC-Tr%...17505398352367
    Tack för tipset!
    Det blir ingen tur idag, men imorgon..
    Samling Kl 12 vid Klippans Café..

    /Peter

  6. #66
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Oj vilken dag, Termosen tom, Huvudet tom, lika så orken och bensintanken, Moppen fungerade kanonbra, men nu blir det till att gå gruskurs för husse.... han har uppenbarligen en hel del kvar att lära sig

    i morgon jobbar jag så jag tyvärr inte delta, men det är ett trevligt gäng, bara att dyka upp/ner och ta dagen som den kommer för det brukar ordna sig riktigt bra i det sällskapet. Tänk om ni slipper regnet imorgon... NÄ.. har det regnat i 3 månader så kan gott ni få en svätt också
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  7. #67
    Medlem epa23s avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Göteborg (V. Frölunda)
    Inlägg
    58
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    i morgon jobbar jag så jag tyvärr inte delta, men det är ett trevligt gäng, bara att dyka upp/ner och ta dagen som den kommer för det brukar ordna sig riktigt bra i det sällskapet. Tänk om ni slipper regnet imorgon... NÄ.. har det regnat i 3 månader så kan gott ni få en svätt också
    Jepp, det blev en kul tur idag.. med trevligt folk, så det lär bli fler turer..
    Så klart regnade det halva tiden, men sedan så sprack det upp och blev riktigt gött i solen.



    /Peter

  8. #68
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Ort
    Torslanda
    Inlägg
    117

    Innerstadstur Gbg

    Tar en tur inne i Gbg stad NU, innan regnet kommer om så där 3 timmar.

    - Ja det blev en tur lite korts och tvärs i centrum, utefter våra kanaler och hamnen, med en del stopp och korta promenader för att kolla vattnet, riktigt gôtt väder. Såg och mötte ett antal MC på olika ställen. Vid feskekörka på MC-parkeringen stod tre stora MC, så än har man inte gett upp.
    Senast redigerat av wbr den 2012-11-01 klockan 17:18. Anledning: Rapportering

  9. #69
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    För den som tycker att grus är ett roligt underlag så passar lördagen ypperligt.

    en öppen inbjudan på Facebook från en medlem i D10.

    Copy/Paste:
    Det verkar bli väder på lördag, ja, alltså braväderförgrushojsåka alltså...
    Eftersom vi har nya förmågor på detta underlag skulle jag kunna tänka mig att anordna en tur från Shell Fjärås Kl10:00 på lördag. Ca 10 mil lättgrus även för de som kör med Anakee. Vad sägs ? Är någon på?

    http://www.facebook.com/groups/149037740889/?fref=ts

    Jag jobbar själv natten mot lördag, men ska göra ett försök att följa med...
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  10. #70
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Citat Ursprungligen postat av wbr Visa inlägg
    Tar en tur inne i Gbg stad NU, innan regnet kommer om så där 3 timmar.

    - Ja det blev en tur lite korts och tvärs i centrum, utefter våra kanaler och hamnen, med en del stopp och korta promenader för att kolla vattnet, riktigt gôtt väder. Såg och mötte ett antal MC på olika ställen. Vid feskekörka på MC-parkeringen stod tre stora MC, så än har man inte gett upp.
    Ser på klockan att det måste vara fel. Men jag trodde att det var dig jag mötte utanför stena-danmarks-terminalen kl 1310. En st 1300 i på väg ner i götatunneln... jag åkte på Explorer'n i riktning mot skarvikshamnen.
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

Liknande ämnen

  1. Hälig kvällstur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-26, 22:30
  2. Härlig kvällstur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-20, 21:25
  3. Kvällstur Nynäshamn 3/8
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-08-07, 03:23
  4. Kvällstur Sthlm 6/7
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 22:27
  5. Kvällstur på film
    Av Gnistvändaren i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 11:23

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •