Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Samsung Galaxy Note N-7000

  1. #1
    Mc-Bosse
    Gäst

    Samsung Galaxy Note N-7000

    Bara för att få tyst på alla stöddiga Iphonister och andra smartphoneägare för den delen skulle ju en Samsung Galaxy Note N-7000 inhandlas!

    5,3" skärm mot Iphones 3,5". Den störta annars är väl 4,8" och det är en androidlur det med. Större än 5,3" och man får väl kalla det tablet istället för telefon
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Senast redigerat av Mc-Bosse den 2012-03-30 klockan 11:22.

  2. #2
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Jag gillar min iphone 4s,bara för att den är liten.Har inte lust att gå runt med en tegelsten i fickan.

  3. #3
    Medlem pumpe3s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    142
    Jobbar i branchen och har tillgång till olika mobiler och kör bla iPhonen, Noten och Sensation XL idag, iPhonen är underbart enkel och snyggt förpackad samt att det funkar så sjukt bra. XL'en är den bästa telefonstorleken anser jag då den funkar för surf men också att få ner i fickan på ett vettigt sätt. Noten har underbar skräm när man mailar, kikar film eller surfar men lider lite av storleken när jag ska ha med den (får ner den i fickan osv men aningen klumpig).
    Men helt klart ett bra köp.

  4. #4
    Mc-Bosse
    Gäst
    Tilläggas kan att jag har en Xperia mini version 2 utan tangentbord för egentligen tycker jag inte om stora smartphones men i detta fallet är vi över i nästan tabletstorlek och då är det ju större och mer lik en mindre dator som med lätthet kan tas med.

  5. #5
    Medlem Cubalibres avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    356
    Själv har jag beställt en HTC ONE X som inte är släppt än....4,7" skärm på den.....är lite rädd för att jag kommer att tycka att den är för stor, men det återstår att se.

    Android now and forever! ;-)


  6. #6
    Medlem Cubalibres avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    356
    Oj vad stor bilden blev....sorry....

  7. #7
    Jag har en telefon med riktiga knappar, funkar jättebra och så kan jag ringa med.
    Jan-Olov

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Bara för att få tyst på alla stöddiga Iphonister och andra smartphoneägare för den delen skulle ju en Samsung Galaxy Note N-7000 inhandlas!

    5,3" skärm mot Iphones 3,5". Den störta annars är väl 4,8" och det är en androidlur det med. Större än 5,3" och man får väl kalla det tablet istället för telefon
    Du vet väl vad som sägs om att kompensera... sedan så är det väl klart att gamla gubbar behöver denna storlek för att ens se något på skärmen. *wink*

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    Finland
    Inlägg
    2
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Jag har en telefon med riktiga knappar, funkar jättebra och så kan jag ringa med.
    Jag med

  10. #10
    Medlem pumpe3s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    142
    Citat Ursprungligen postat av Cubalibre Visa inlägg
    Själv har jag beställt en HTC ONE X som inte är släppt än....4,7" skärm på den.....är lite rädd för att jag kommer att tycka att den är för stor, men det återstår att se.

    Android now and forever! ;-)

    Den är riktigt trevlig och sjukt snabb. Helt okej kamera oxå och lite sköna features i den. Sen ligger den betydligt bättre än XL'en i handen.

    Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e

Liknande ämnen

  1. Samsung sgh-x200?
    Av MEHall i forum Off topic
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-09-20, 17:17
  2. cardo q2 kommunikation + Samsung galaxy nexus
    Av spock i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 18:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •