Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Liten uppmaning

  1. #1

    Liten uppmaning

    Liten uppmaning... (forumregler)

    På förekommen anledning uppmanar jag alla att försöka tänka på de enkla regler som gäller för Hojen.nu och forumet.

    1. Tänkt på att döpa nya trådar till vettiga namn, så att man förstår vad tråden handlar om utan att man måste läsa hela.

    2. Tänk på att försöka hålla er till ämnet. Vissa diskussioner blir bredare än själva ursprungsämnet vilket är helt OK. Däremot byter en del trådar helt inriktning vilket gör forumet mycket svårare att läsa. Vill ni skriva om något som inte rör trådens ämne är det ny tråd eller PM som gäller.

    3. Modereringen på forumet har fortfarande lite vinterdvala, men ska förhoppningsvis styras upp mer inför sommaren. Anmäl hellre en tråd ni tycker spårat ur än att fylla den med egna debatter om vad som hör till ämnet och inte.

    Trevlig helg!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2
    honda500
    Gäst
    Tack för att du förtydligar reglerna. Får jag be en skribent att inte yttra sig i mina trådar?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av honda500 Visa inlägg
    Tack för att du förtydligar reglerna. Får jag be en skribent att inte yttra sig i mina trådar?
    Vill du be någon att inte skriva i dina trådar(via PM) är det fritt fram, men det är också fritt fram att som medlem på forumet skriva i vilken tråd man vill, så länge det hör till ämnet såklart.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #4
    Själv tycker jag att det har funkat bra på forumet

Liknande ämnen

  1. En liten en.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 20:30
  2. En liten en.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 14:48
  3. Liten tur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-22, 23:47
  4. Fin liten tur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 13:24
  5. Liten bil…
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 21:40

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •