Sidan 6 av 7 FörstaFörsta ... 4567 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 63

Ämne: Köpråd första-hoj

  1. #51
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Vill ge Black Night lite rätt. En del inlägg här på forumet smakar lite besserwisser. Ödmjukhet och ett öppet sinne kan vara bra ibland.

  2. #52
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Citat Ursprungligen postat av Cubalibre Visa inlägg
    Det var inte jag som räknade upp dom utan han själv! Alltså måste han gilla leksakshojar ifrån ÖB, och då rekommenderar man väl inte en hoj som är raka motsatsen! En hoj som enligt mig känns jättegammal och tråkig. Jag förknippar den typen av hojar med personer över 60år, men smaken är ju delad, och hans smak verkar ju vara sportiga, moderna hojar, och inte något som ser ut som en gammal puch dakota.
    Det behöver inte vara en självklar koppling gamla hojar och äldre personer, själv har jag ingen relation med 70-tals hojar. Jag skulle gärna ha senaste teknik och modernt utseende
    Plånboksfråga mao.
    Ursäkta Off Topic men tråden är ju något urspårad redan.

  3. #53
    Uppdatering.

    Min lokala butik har bara hojen i vit/blå och det vill jag inte ha utan jag vill ha den i svart. Har ringt runt till alla butiker i landet och det visar sig att den svarta är slutsåld överallt. Finns inte att få tag på och hos importören är det också helt tomt. Kommer inga mer hojar i år p.g.a. krisen i Asien säger man

    Jag är så besviken. När jag äntligen har hittat en hoj jag vill köpa så finns den inte att få tag på. Våren och sommar är numera förstörd.

    Ungefär så här ser jag ut nu:
    Alt är under Ctrl

  4. #54
    Citat Ursprungligen postat av [ESC] Visa inlägg
    Uppdatering.

    Min lokala butik har bara hojen i vit/blå och det vill jag inte ha utan jag vill ha den i svart. Har ringt runt till alla butiker i landet och det visar sig att den svarta är slutsåld överallt. Finns inte att få tag på och hos importören är det också helt tomt. Kommer inga mer hojar i år p.g.a. krisen i Asien säger man

    Jag är så besviken. När jag äntligen har hittat en hoj jag vill köpa så finns den inte att få tag på. Våren och sommar är numera förstörd.

    Ungefär så här ser jag ut nu:
    Här finns en svart om det var en sådan du tänkte på http://www.blocket.se/alvsborg/Suzuk...htm?ca=1_7&w=3

  5. #55
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Du ser lite väl ung ut t o m för en 650! *hehehe*
    Men, 64 papp för en ny hoj med 5 års garanti. Det är billigt, tycker jag. Ta den vetja. Du vill ju ha den.

    Kärlek (till en hoj) skakar man inte bort sådär utan vidare. Jag köpte min trajja med hjärtat. Inte det smartaste valet, men "hon" var den rätta för mig. Inte helt bekväm på resa (jag måste också sträcka på benen då och då), lätt opraktisk, svårtvättad - all skit syns. Men underbar!

    Min TMax likaså. Den vill jag ha! Behöver jag en 500:a för att åka genom stan till jobbet? Nä. Är den onödigt dyr? Ja. Smart köp? Nja, kanske inte helt, en 250 hade dugt bra. Vill jag ha den? JAA!

    (När jag funderar på en ny TMax så talar vi 106 000... En ny Thruxton kostar 100 000. Massa pengar! 64 000 är nästan gratis i jämförelse.)
    Senast redigerat av TMax500 den 2012-03-23 klockan 17:21.

  6. #56
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av [ESC] Visa inlägg
    Uppdatering.

    Min lokala butik har bara hojen i vit/blå och det vill jag inte ha utan jag vill ha den i svart. Har ringt runt till alla butiker i landet och det visar sig att den svarta är slutsåld överallt. Finns inte att få tag på och hos importören är det också helt tomt. Kommer inga mer hojar i år p.g.a. krisen i Asien säger man

    Jag är så besviken. När jag äntligen har hittat en hoj jag vill köpa så finns den inte att få tag på. Våren och sommar är numera förstörd.

    Ungefär så här ser jag ut nu:
    men f,n vad tråkigt,förstår hur du känner,hoppas du hittar det du söker

  7. #57
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Ge inte upp! När jag köpte min tenere hade jag bestämt mig för en vit, men de var slut. Till slut hittade jag en 140 mil bort. Tjohoo! Tog tåget dit och körde den hem, har inte ångrat mig en sekund. Om du inte hittar en svart finns ju alltid färg på burk. =)
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  8. #58
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Ge inte upp! När jag köpte min tenere hade jag bestämt mig för en vit, men de var slut. Till slut hittade jag en 140 mil bort. Tjohoo! Tog tåget dit och körde den hem, har inte ångrat mig en sekund. Om du inte hittar en svart finns ju alltid färg på burk. =)
    Blicken högt, så slipper ni se färgen på hojen
    Jan

  9. #59
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Blicken högt, så slipper ni se färgen på hojen
    Jamen, när jag går där och plockar tappade delar i skogen är vit en praktisk färg. Signalorange kanske hade varit bättre?..
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  10. #60
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Jamen, när jag går där och plockar tappade delar i skogen är vit en praktisk färg. Signalorange kanske hade varit bättre?..
    Hmmm, ktm färg underlättar om man sprider prylar i naturen
    Jan

Liknande ämnen

  1. Köpråd ?
    Av lassebe i forum Touring
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-01-26, 10:03
  2. Köpråd ER-6n
    Av Tjita1 i forum Street
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2013-04-29, 16:27
  3. Köpråd!
    Av Allaandranamnvarupptagna i forum Offroad
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2013-03-02, 16:43
  4. Köpråd åt en färsking
    Av Aset i forum Offroad
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2012-09-20, 14:15
  5. Köpråd 80 cc KTM
    Av KTMFt i forum Offroad
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 00:55

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •