Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 44

Ämne: hojen träff

  1. #11
    Medlem Twenty2s avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    414
    Jag kan tänka mig att åka lite hoj och elda en gris i glada vänners lag. Bara jag är ledig från jobbet och så där samt att det inte är i käpprätt fel del av landet.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Inget större intresse av min tråd än så länge,men som vanligt på ett forum vart det en massa annat snack i stället,men vad gör det
    OK! Ska försöka vara lite seriös som omväxling!

    Han, Penti, var inne på en Hojenträff för ett tag sen, men blev förbannad för något och hoppade av. Hans förslag var en sensommarträff nånstans i dina trakter. Eftersom han inte är med längre kanske det vore något att spinna vidare på. Våren brukar ofta vara full av träffar och andra aktiviteter, med och utan MC-anknytning. Bara en tanke, men jag är på om Gud vill, tid finnes, grejerna håller och hälsan står bi.
    Ove

  3. #13
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    jag kan också tänka mig att vara med om allt stämmer
    Håller på att finlira en träff på Åland runt mitten av augusti, är det fel tidpunkt eller plats,kunde ta två flugor samtidigt då, Eckerölinjen brukar ha bra erbjudanden för resa+övernattning
    sen brukar det vara någon träff Siljan runt i början av juni som man bara kunde hänga med och ha träff i träffen

  4. #14
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Det tar sig sa mordbrännaren men som jag sa så vore det kul om någon känner sig manad att planera nått,först och främst lär man ju se hur stort intresset är och hitta sätta ett preliminärt datum och se hur många som kan.Det finns säkert nån av 2000 personer som är duktig och villig att ordna nått,sedan kan man väl hjälpas åt på nått sätt kanske komma med lite olika förslag,platser osv.klaus har ju kommit med ett förslag.Var själv på en träff på ett kanonställe i värmlansskogarna för några år sedan.Det var riktigt bra.Vet ej vad det kostar osv,och vad det får kosta.Är man minst 20 pers så är det kanske lätt att hålla ner kostnaden.Gå in och kika

    http://www.anttila.se/page.php?page=startsida


    ps, behöver ju inte betyda att vi ska slå varandra på käften pga olika åsikter,utan kan ju bli en kanon grej att kanske göra fler gånger
    Senast redigerat av engström67 den 2012-03-11 klockan 16:35.

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Det tar sig sa mordbrännaren men som jag sa så vore det kul om någon känner sig manad att planera nått,först och främst lär man ju se hur stort intresset är och hitta sätta ett preliminärt datum och se hur många som kan.Det finns säkert nån av 2000 personer som är duktig och villig att ordna nått,sedan kan man väl hjälpas åt på nått sätt kanske komma med lite olika förslag,platser osv.klaus har ju kommit med ett förslag.Var själv på en träff på ett kanonställe i värmlansskogarna för några år sedan.Det var riktigt bra.Vet ej vad det kostar osv,och vad det får kosta.Är man minst 20 pers så är det kanske lätt att hålla ner kostnaden.Gå in och kika

    http://www.anttila.se/page.php?page=startsida


    ps, behöver ju inte betyda att vi ska slå varandra på käften pga olika åsikter,utan kan ju bli en kanon grej att kanske göra fler gånger
    Jo för fan ,bunkaslagsmål så kan vi käka helstekt gris i pausen.
    Jag tror nog spydigheterna för det mesta är med glimten i ögat,i varje fall från min sida.Man får ju tåla att bli lite "mobbad"själv också förstås.
    Passar allt med datum tid osv så va fan,då hänger vi på.Tanten har dessutom släkt lite varstans uppåt landet (Hon e nästan en 08:a) så då kan man slå två flugor i en smäll sas och våldgästa släkten samtidigt

  6. #16
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Bighoj Visa inlägg
    Jo för fan ,bunkaslagsmål så kan vi käka helstekt gris i pausen.
    Jag tror nog spydigheterna för det mesta är med glimten i ögat,i varje fall från min sida.Man får ju tåla att bli lite "mobbad"själv också förstås.
    Passar allt med datum tid osv så va fan,då hänger vi på.Tanten har dessutom släkt lite varstans uppåt landet (Hon e nästan en 08:a) så då kan man slå två flugor i en smäll sas och våldgästa släkten samtidigt
    Håller med dig helt,mycket är ju med glimten i ögat

  7. #17
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Det tar sig sa mordbrännaren men som jag sa så vore det kul om någon känner sig manad att planera nått,först och främst lär man ju se hur stort intresset är och hitta sätta ett preliminärt datum och se hur många som kan.Det finns säkert nån av 2000 personer som är duktig och villig att ordna nått,sedan kan man väl hjälpas åt på nått sätt kanske komma med lite olika förslag,platser osv.klaus har ju kommit med ett förslag.
    Men.... ? Trodde att du var på gång att dra igång en träff? Du bor ju bra till, ialla fall nära mitten på ena hållet?

    PS: glömde - Tranresan är också en Hojenträff även om den inte heter så. Ds
    Senast redigerat av Ove den 2012-03-11 klockan 19:38.
    Ove

  8. #18
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Men.... ? Trodde att du var på gång att dra igång en träff? Du bor ju bra till, ialla fall nära mitten på ena hållet?

    PS: glömde - Tranresan är också en Hojenträff även om den inte heter så. Ds
    Ja kanske det får bli så,varför inte.Men förlåt förstod inte det där med Tranresan,trodde det var något som du och Räven brukade göra ja men då finns det ju en slags träff,kanske man ska dra dit då

  9. #19
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    1) Ja kanske det får bli så,varför inte.
    2) Men förlåt förstod inte det där med Tranresan,trodde det var något som du och Räven brukade göra
    3) ja men då finns det ju en slags träff,kanske man ska dra dit då
    Delade lite på ditt inlägg.

    1) Ja det tycker jag skulle vara roligt!

    2) Nejdå, den är för alla som vill och vi har som mest varit 11+1 som träffats vid Trandansen. Den gången var det en som kommit från Stockholm, (+1) men som inte kom till fiket och inte heller blev med till Kinnekulle. Sen var det några Seniorer som sin vana trogen körde raka spåret hem.
    Av yngre förmågor så är det väl Chappy som varit yngst? Det fordras tydligen lite härdning för att köra iväg i vårens tid.

    3) Det behöver nog vara så att vi har en träff senare på säsongen också av redan nämnda skäl.
    Ove

  10. #20
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Om ni kollar under träffar i forumet , så finns det en träff för er som gillar omväxling.
    Vårturen i Värmland den 19 Maj

Liknande ämnen

  1. GlassTouring (Hojen-träff)
    Av pewa i forum Träffar & Körningar
    Svar: 177
    Senaste inlägg: 2018-12-11, 13:36
  2. Hojen träff-mcmässa 2013
    Av Hondamannen i forum Träffar & Körningar
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2013-01-31, 20:27
  3. Hojen-träff 21-23/9
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 76
    Senaste inlägg: 2012-09-22, 14:14
  4. Mc-träff
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 11:04
  5. Rekordmånga på MC-träff
    Av pewa i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 20:24

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •