Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 30 av 30

Ämne: putsnisse????

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Ett tips är gummihandskar,bra skydd också så slipper man skära sönder knogarna när man ska vara och gni så man får rent i alla utrymmen
    Vaf...n? Har du knutit ihop hojen med ståltråd?
    Ove

  2. #22
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Vaf...n? Har du knutit ihop hojen med ståltråd?
    ?? förstår ej vad du menar.När jag tvättar ska det vara rent överallt

  3. #23
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    I GSklubben är vi överens om att tvätt kan skada "motorcyklen"
    Kanske lika bra det,kanske inte tål vatten

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    ?? förstår ej vad du menar.När jag tvättar ska det vara rent överallt
    Finns inga vassa grejer på mina hojar, men på gamla moppen fanns det när man snabblagade med s.k. "bondsvets".
    Ove

  5. #25
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    blir väl lätt så om man har gruväg hem.Och kör tyvärr inte varje dag.Blir inte så mycket när man jobbar.
    Man skulle kunna tolka ditt inlägg som att du inte tror att Räven har ett jobb?

    Som notorisk lortgris som i princip aldrig tvättar min hoj, utan istället sänker den titt som tätt i närmsta lerhål, skulle jag vilja kasta skit på dej (hehe) som putsnisse. Men rent nyktert så är det så om jag skulle köpa en beggad hoj skulle jag tusen gånger hellre köpa den av dig än av mig. Jag applåderar alla som har vett att sköta om sina ögonstenar. Jag saknar vett så jag pysslar om min ögonsten med silvertejp och ståltråd istället..
    Senast redigerat av Molgan den 2012-03-05 klockan 02:03.
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  6. #26
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Man skulle kunna tolka ditt inlägg som att du inte tror att Räven har ett jobb?

    Som notorisk lortgris som i princip aldrig tvättar min hoj, utan istället sänker den titt som tätt i närmsta lerhål, skulle jag vilja kasta skit på dej (hehe) som putsnisse. Men rent nyktert så är det så om jag skulle köpa en beggad hoj skulle jag tusen gånger hellre köpa den av dig än av mig. Jag applåderar alla som har vett att sköta om sina ögonstenar. Jag saknar vett så jag pysslar om min ögonsten med silvertejp och ståltråd istället..
    Ha ha nä jag menar absolut inte att han inte har något jobb.Jag menar bara att jag jobbar så mycket,och olika tider,och helger så kan bara åka när jag är ledig,men ibland blir det väl någon tur efter jobbet när jag jobbar fm.Men visst skitkul att ut i skogen och sprätta skit,hade gärna gjort det om jag hade hoj för det,men har haft.inte så kul med en hoj för 150000.Och sedan är jag ju sjukt pedant,jag kan erkänna det.Jag får sprätta runt med min offfroad bil istället.

  7. #27
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Finns inga vassa grejer på mina hojar, men på gamla moppen fanns det när man snabblagade med s.k. "bondsvets".
    Men ska man in med svamp och borstar överall så kan jag lova att det finns vassa detaljer på alla hojarNär min hoj är ren,då är den ren överallt,även om man ligger på rygg och tittar under,överallt
    Lite exempel på rena hojar





    Senast redigerat av engström67 den 2012-03-05 klockan 07:51.

  8. #28
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Så är det väl.Men jobbar rätt mycket så det brukar inte hinnas med mer än 1500-2000mil per säsong.Har aldrig fått skrynkligt skinn på fingrarna.Ett tips är gummihandskar,bra skydd också så slipper man skära sönder knogarna när man ska vara och gni så man får rent i alla utrymmen
    Förstår att du inte hinner köra mer, när du slarvar bort så möe tid på att slabba med vatten på "motocyklen"
    Jan

  9. #29
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Men ska man in med svamp och borstar överall så kan jag lova att det finns vassa detaljer på alla hojarNär min hoj är ren,då är den ren överallt,även om man ligger på rygg och tittar under,överallt
    Jag har sett undersidan på min hoj, men då var det inte jag som låg ner. Den var skitig även där.
    Ove

  10. #30
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Förstår att du inte hinner köra mer, när du slarvar bort så möe tid på att slabba med vatten på "motocyklen"
    Som jag sa tidigare,går fort att tvätta Men jobbet och familjen tar ju lite tid med.Men som sagt tiden med hojen njuter jag lika mycket av som att åka.sedan ska det ju vara skapligt väder,tar ju aldrig ut den om det regnar.Men är hojsemester bokad så åker jag ju självklart fast det regnar.Kan vara rätt skönt att sitta och åka i ösregn och höra hur det smattrar på mc stället,och sedan blir man ju av med dom förbannade insekterna som fastnar överallt
    Senast redigerat av engström67 den 2012-03-05 klockan 15:08.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •