Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 28

Ämne: På två hjul 2012 (Mässan)

  1. #1
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062

    På två hjul 2012 (Mässan)

    Hupp vad kul damp ner 2 entrebiljetter i brevlådan ida.Måste ju ha någon hemlig beundrare hos Honda

  2. #2
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Hupp vad kul damp ner 2 entrebiljetter i brevlådan ida.Måste ju ha någon hemlig beundrare hos Honda
    Perfekt, bara att styra ner till Göteborg då! Ska själv dit på fredag, även om jag fick betala mina biljetter själv...
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #3
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Perfekt, bara att styra ner till Göteborg då! Ska själv dit på fredag, även om jag fick betala mina biljetter själv...
    Tog ledigt från jobbet på torsdagen så jag åker ner på onsdag efter jobbet,slutar typ 12.00 så det blir nog bra.har en kompis där nere som jag sover över hos.Förhoppningsvis är det ganska lungt på torsdagen,drygt när det blir så mycket folk.Faktum är att jag frågade min handlare om han hade några biljetter över och det hade han
    Senast redigerat av engström67 den 2012-01-23 klockan 16:40.

  4. #4
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Lördag och mässa är ingen bra kombination, om man inte gillar trängsel. Försöker alltid undvika den dagen om möjligt!
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #5
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Lördag och mässa är ingen bra kombination, om man inte gillar trängsel. Försöker alltid undvika den dagen om möjligt!
    Håller med. Lördagen kan vara hysterisk. 20 000 pers som trängs i ett par (ganska små) mässhallar. Söndag är bättre. Och bäst är nog torsdag. Själv är jag där fredag em/kväll.

  6. #6
    Brukar väl gå bra till ungefär kl 15.00 också på fredagarna, efter det brukar jag ge upp.

    Vilket kallt väder det har blivit där nere. Väderkartan visade plusgrader där nere och jag fick lite planer på en moppetur till tyskland, men men....

    Så, det blev att åka till Finlandsmässan istället, men men.....som tur var så fick jag ett mejl igår om att varken Yamaha eller Honda kommer till mässan där.

    Så.....oljan kollad i Traficen och GPS:en monterad på Innovan. Det går väl båtar till Tyskland från G-borg? Där är det åtminstone på plussidan just nu

  7. #7
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Jo, här har kommit lite snö. På vanligt västkustvis. Först snöar det en decimeter. Sedan regnar hälften bort. Och så fryser allt till en skorpa. Den skorpan kan ligga i tre dagar eller i tre veckor. Sedan kommer lågtryck och regn och efter ett tag så upprepas hela vädercykeln en gång till!

    Kändes lite onödigt med snö. Hittills hade vi bara haft 8 timmar snö innan detta, och det började kännas lite ljusare på kvällarna. Som om att det kanske fanns en vår i alla fall, långt där borta. Körde lite hoj i förra veckan.

    Så vägarna är luriga, VS. Kan se bra ut, men ändå vara snorhala, typ svartis.
    Fast färjan till Tyskland går varje kväll, bara att åka iväg söderöver. Framme i Kiel till frukost!
    Senast redigerat av TMax500 den 2012-01-23 klockan 22:59.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Perfekt, bara att styra ner till Göteborg då! Ska själv dit på fredag, även om jag fick betala mina biljetter själv...
    Jaha, då blir vi några på fredagen iallafall. Få se om vi känner igen varandra. Olle Å på ingående samma dag. Mitt signalement: Ful, med mustasch. ska försöka ha en hojenlogga synlig.
    Ove

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av TMax500 Visa inlägg
    Jo, här har kommit lite snö. På vanligt västkustvis. Först snöar det en decimeter. Sedan regnar hälften bort. Och så fryser allt till en skorpa. Den skorpan kan ligga i tre dagar eller i tre veckor. Sedan kommer lågtryck och regn och efter ett tag så upprepas hela vädercykeln en gång till!

    Kändes lite onödigt med snö. Hittills hade vi bara haft 8 timmar snö innan detta, och det började kännas lite ljusare på kvällarna. Som om att det kanske fanns en våra i alla fall, långt där borta. Körde lite hoj i förra veckan.

    Så vägarna är luriga, VS. Kan se bra ut, men ändå vara snorhala, typ svartis.
    Fast färjan till Tyskland går varje kväll, bara att åka iväg söderöver. Framme i Kiel till frukost!
    Jo, jäkla väderomslag det blev plötsligt där nere?!? Fötterna nere gäller alltså

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Jaha, då blir vi några på fredagen iallafall. Få se om vi känner igen varandra. Olle Å på ingående samma dag. Mitt signalement: Ful, med mustasch. ska försöka ha en hojenlogga synlig.
    Stavas det inte med 2 l? Full med hojenlogga synlig på mustachen

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Stavas det inte med 2 l? Full med hojenlogga synlig på mustachen
    Efter 2 liter är man nog full och då kan det bli hur som helst. Nänä, ska försöka sköta mig.
    Ove

Liknande ämnen

  1. På tal om 2 hjul
    Av engström67 i forum Off topic
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2015-10-09, 13:38
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-01-24, 08:55
  3. Vinn biljetter till "På Två Hjul" 2012
    Av pewa i forum Tävlingar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 16:58
  4. Kul på hjul på Gillingebanan
    Av Mats Liifv i forum Träffar & Körningar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 09:36
  5. God Hjul
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 10:43

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •