Sidan 9 av 12 FörstaFörsta ... 7891011 ... SistaSista
Resultat 81 till 90 av 111

Ämne: Harley

  1. #81
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2014
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    196
    Gillar man hojen så är det gott nog. Jag gillar min Shadow men det fattas något....Knuff! :-)

  2. #82
    Joyrider
    Gäst
    H-D är unika på så sätt att inget annat märke kan ge mig den känslan som en H-D gör. Hojarna känns levande, som att man har en otämjd best mellan benen, och ljudet det är ren eufori för både öron och själ.

  3. #83
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Jag måste bara få säga att jag inte förstår denna diskussion ang Harleys,,,
    Vad är det som "icke Harley-ägare" retar upp sig på ? Det finns folk som vill åka HD, so What?
    Måste man alltid försvara sina intressen ? Jag har träffat Harley-åkare ibland och vet ni ;
    dom är bara vanliga glada människor

  4. #84
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Tror det har att göra med att en del människor känner ett behov av att motivera för sig själv och andra varför de gjort just de val de själva gjort. Fenomenet finns ju i princip över allt, kameror, datorer, bilar, cyklar och till och med hundfolket är ju sånna.

    Jag är för lat för att lägga mig i vad andra åker, har nog med att övertyga mig själv

    /Freddo

  5. #85
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2014
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    196
    Jag retar inte upp mig på HD folket. Jag undrar bara vad som gör en HD så speciell så att man betalar fantasisummor för hojen. Jag har ju aldrig kört en HD , men jag är nyfiken på de argument som finns. Den dagen jag provkör en HD kanske jag också är frälst....vem vet.

  6. #86
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Citat Ursprungligen postat av Helgoson Visa inlägg
    Jag retar inte upp mig på HD folket. Jag undrar bara vad som gör en HD så speciell så att man betalar fantasisummor för hojen. Jag har ju aldrig kört en HD , men jag är nyfiken på de argument som finns. Den dagen jag provkör en HD kanske jag också är frälst....vem vet.
    Så kan det bli; jag har heller aldrig kört en Hd överhuvudtaget men kommer det ett tillfälle ska jag naturligtvis ta den

  7. #87
    Joyrider
    Gäst
    Säger inte att det gäller någon i tråden *host* men det finns tre typer av personer som sågar H-D.

    1. Personer som aldrig har provkört men som trots detta väljer att såga märket vid fotknölarna.
    2. Personer som inte har råd att köpa en. Sågar av den anledningen.
    3. Personer som är en kombination av ovanstående.

  8. #88
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Joyrider Visa inlägg
    Säger inte att det gäller någon i tråden *host* men det finns tre typer av personer som sågar H-D.

    1. Personer som aldrig har provkört men som trots detta väljer att såga märket vid fotknölarna.
    2. Personer som inte har råd att köpa en. Sågar av den anledningen.
    3. Personer som är en kombination av ovanstående.
    Håller med dig..det där stämmer.Har själv provat Hd och inget fel på dom.Den dan jag vill ha en custom så kan det bli en Hd.

  9. #89
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Joyrider Visa inlägg
    Säger inte att det gäller någon i tråden *host* men det finns tre typer av personer som sågar H-D.

    1. Personer som aldrig har provkört men som trots detta väljer att såga märket vid fotknölarna.
    2. Personer som inte har råd att köpa en. Sågar av den anledningen.
    3. Personer som är en kombination av ovanstående.
    Du har glömt en fjärde kategori. De som inte vill bli förknippade med vissa konstellationer. Nog så många.

  10. #90
    Joyrider
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Du har glömt en fjärde kategori. De som inte vill bli förknippade med vissa konstellationer. Nog så många.
    H-D är vad man gör det till. Ett märke på en hoj till att vara en livsstil. Väljer man bort en hoj eller ett märke bara för att man tror att man blir placerad i ett fack så handlar det bara om dålig självkänsla. I min mening svaga individer som inte kan köra Saab bara för att man arbetar på Volvo eller ha på sig en rosa tröja eftersom det anses vara en feminin färg. Individer som helt enkelt lever sitt liv efter vad andra tycker. Får, (djuret) helt enkelt... får.

Liknande ämnen

  1. Harley
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-01-17, 18:03
  2. Harley 500 på G?
    Av Knarr i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2013-08-28, 14:22
  3. harley
    Av Hondamannen i forum Custom
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2013-01-03, 12:16
  4. Harley
    Av muzza i forum Custom
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 23:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •