Sidan 11 av 12 FörstaFörsta ... 9101112 SistaSista
Resultat 101 till 110 av 111

Ämne: Harley

  1. #101
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2014
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    196
    Citat Ursprungligen postat av Outlaw Visa inlägg
    Många har åsikter om HD men det är inte många av dessa tyckare som har provkört någon. Kan ju vara en fördel att ha gjort det innan man uttalar sig.
    Absolut! Men jag tror att de flesta ickeåkare av HD tycker att den är en aning överreklamerad.

  2. #102
    Citat Ursprungligen postat av Helgoson Visa inlägg
    Men jag tror att de flesta ickeåkare av HD tycker att den är en aning överreklamerad.
    Och det är rätt komiskt faktiskt med tanke på att merparten av alla dessa tyckare aldrig har provkört en HD, precis som du själv. Ta dig en provtur så märker du ganska direkt om hojen är för dig eller inte. Att sitta och spekulera på forum är meningslöst.

  3. #103
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Citat Ursprungligen postat av Outlaw Visa inlägg
    Och det är rätt komiskt faktiskt med tanke på att merparten av alla dessa tyckare aldrig har provkört en HD, precis som du själv. Ta dig en provtur så märker du ganska direkt om hojen är för dig eller inte. Att sitta och spekulera på forum är meningslöst.
    Håller med; att inte denna diskussion dör ut snart är för mig en gåta,,,
    Åk o kör det ni har o gillar, sluta klanka ner på dom andra !

  4. #104
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2014
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    196
    Citat Ursprungligen postat av Outlaw Visa inlägg
    Och det är rätt komiskt faktiskt med tanke på att merparten av alla dessa tyckare aldrig har provkört en HD, precis som du själv. Ta dig en provtur så märker du ganska direkt om hojen är för dig eller inte. Att sitta och spekulera på forum är meningslöst.
    Jo, du har helt rätt i det du säger. Jag har sagt det tidigare att jag skall provköra en HD innan jag lägger ner Customträsket. Jag har dessutom aldrig gnällt på eller kritiserat HD...det kan jag ju inte med anledning av att jag inte testat. Men däremot så har jag ifrågasatt priserna på HD. Men det är kanske en annan femma.

  5. #105
    Citat Ursprungligen postat av Helgoson Visa inlägg
    Men däremot så har jag ifrågasatt priserna på HD.
    Du kanske ändrar åsikt när du väl provkört.

  6. #106
    Har HD o Intruder . Tjejen har Marauder 800 .
    Nöjdast är jag över Intruder men går fett bort pga kardan
    Vill testa Warrioren o Victoryn men känns som beg marknaden är för dålig på dom = Dyra tillbehörsdelar
    HDen har gått om tillbehör nya som beg om man vill bygga/ändra hojen vilket gör det billigare

  7. #107
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Jag har aldrig kört eller ägt en Harley. Hittade idag en tillbehörskatalog över tillbehör till dessa hojar. Den är visserligen från 2004, men i alla fall en imponerande mängd tillbehör. Katalogen innehåller över 600 sidor.
    Man köper först en hoj och kan plocka bort allt utom motor och växellåda och så köper man en hoj till i smådelar och plockar ihop dem och vips så har man en exklusiv hoj.

  8. #108
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Varför gillar du inte kardan?

    /Freddo

  9. #109
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Faan jag är såld,finns ingen japs som slår denna.Jag som skulle vänta med en custom. Bra tryck var det i den med,är ju det första jag provar.Sedan gick den för tyst,men det går ju att ändra på10258111_10201727401979409_1724886861546122798_n.jpg
    Senast redigerat av engström67 den 2014-04-26 klockan 23:13.

  10. #110
    Den är snygg Engström ;-)
    Crow pga omdrevning ! Tror det gäller custom hojar i överlag .
    Tycker man behöver dreva om dom när man fixar luft o buller för det känns som det saknas en växel då ;-)

Liknande ämnen

  1. Harley
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-01-17, 18:03
  2. Harley 500 på G?
    Av Knarr i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2013-08-28, 14:22
  3. harley
    Av Hondamannen i forum Custom
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2013-01-03, 12:16
  4. Harley
    Av muzza i forum Custom
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 23:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •