Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 45

Ämne: Hjälmar

  1. #11
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    .Självklart vill man ju provköra.Får man inte det så är det ju bara åka till någon annan.
    Bra tips; har jag aldrig tänkt på !

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av pentti01 Visa inlägg
    Bra tips; har jag aldrig tänkt på !
    Jo, jättebra om det finns någon annan som säljer samma fabrikat att åka till inom ett rimligt avstånd. Det är i alla fall enklare för mig att köpa hjälmen på nätet för halva priset och sälja den för samma pris om den inte passar.

  3. #13
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Jo, jättebra om det finns någon annan som säljer samma fabrikat att åka till inom ett rimligt avstånd. Det är i alla fall enklare för mig att köpa hjälmen på nätet för halva priset och sälja den för samma pris om den inte passar.
    Låter ju kanonVilket nätföretag kan man handla en schubert för halva priset,typ 2000kr vid dörren?

  4. #14
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Jo, jättebra om det finns någon annan som säljer samma fabrikat att åka till inom ett rimligt avstånd. Det är i alla fall enklare för mig att köpa hjälmen på nätet för halva priset och sälja den för samma pris om den inte passar.
    Håller med dej! Köpte en BMW-hjälm för nåt år sen, betalade 2700:- inkl frakt, pris i Sverige(Bike Thn.) var då runt 5000:-
    Det var på nån tysk sajt jag handlade den gången. Men man får leta intensivt efter den bästa dealen.
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Låter ju kanonVilket nätföretag kan man handla en schubert för halva priset,typ 2000kr vid dörren?
    Det skulle det vara intressant att veta var man kan handla Schubert hjälmar överhuvudtaget norr om Umeå om man vill hålla sig i Sverige.
    Däremot hittade jag vid en snabb slagning C3 för 3500:- inkl frakt till dörren om man är beredd att köpa en svart eller silvergrå. Hemligheten är ebay.uk och sen gå in på försäljarnas hemsidor och leta extraerbjudanden. Just nu är det mycket julreor som pågår. I Tyskland verkar Schubert nästan ha svenska priser.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Håller med dej! Köpte en BMW-hjälm för nåt år sen, betalade 2700:- inkl frakt, pris i Sverige(Bike Thn.) var då runt 5000:-
    Det var på nån tysk sajt jag handlade den gången. Men man får leta intensivt efter den bästa dealen.
    Jepp, om man letar lite så kan man göra riktigt bra affärer på nätet. Just nu sitter jag och ska beställa olja, filter och belägg vilket ser ut att bli knappt halva priset jämfört med i Sverige inkl frakt.

  7. #17
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Jepp, om man letar lite så kan man göra riktigt bra affärer på nätet. Just nu sitter jag och ska beställa olja, filter och belägg vilket ser ut att bli knappt halva priset jämfört med i Sverige inkl frakt.
    Finns det inte billigt på BILTEMA

  8. #18
    honda500
    Gäst
    Är det ngn som har erfarenhet av mt zero II som handelsboden säljer?

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Finns det inte billigt på BILTEMA
    Alldeles säkert men på BILtema köper jag grejer till bilen. När det gäller mc:n är jag fåfäng och vill ha märkesgrejer

  10. #20
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Alldeles säkert men på BILtema köper jag grejer till bilen. När det gäller mc:n är jag fåfäng och vill ha märkesgrejer
    Det var väl det jag tänkte samma här Men dom har inget till min bil heller,så det var bra med det

Liknande ämnen

  1. Hjälmar
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2014-01-16, 10:27
  2. Tysta hjälmar
    Av Jan-Olov i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 08:03
  3. Hjälmar
    Av Gurrag i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 20:19
  4. Coooola hjälmar!!
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 11:00
  5. Ang hjälmar
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 20:43

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •