Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Hur var ditt 2011?

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Hur var ditt 2011?

    Mitt år, en lång historia men jag kortar av den rejält: året var väl okej i början för att under slutet bli rena rama domedagslivet. 2012 kan inte bli sämre i alla fall. Hur har ert år varit?

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Mitt år, en lång historia men jag kortar av den rejält: året var väl okej i början för att under slutet bli rena rama domedagslivet. 2012 kan inte bli sämre i alla fall. Hur har ert år varit?
    Kan nog i mitt fall använda citatet från dig.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Malmö, Skåne
    Inlägg
    406
    Jodå, har haft fast jobb sedan 2005 som fortfarande fortlöper, så man ska väl inte gnälla...egentligen...:\

    Tog mitt körkort i somras (har enbart behörighet A) och köpte också min första hoj/MC-scooter, så sett från den synvinkeln har det ju varit toppen.

    2012 blir min första långfärdsresa, antingen till Stockholm för att hälsa på en f.d. arbetskollega, eller till Berlin för att turista Så fort vädret tillåter det, så drar jag

  4. #4
    Medlem lasrberglunds avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    236
    Största bekymmret var hur jag ska få råd med en ny hoj utan att låna( Banken lånar gäääärna ut pengarna) så inga bekymmer bara I-världsproblem.

  5. #5
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av lasrberglund Visa inlägg
    Största bekymmret var hur jag ska få råd med en ny hoj utan att låna( Banken lånar gäääärna ut pengarna) så inga bekymmer bara I-världsproblem.
    Har man ej råd så blir man ju utan,annars får du väl göra som 99% av alla som köper ny hoj/bil,låna.Bara att välja,spara en tusenlapp i månaden eller ge banken en tusenlapp och ha en hojupp till var och en

  6. #6
    mitt år har varit bra tanten har varit snäll. motorcyklarna har gått fint älgjakten gick bra det enda minus är att jag inte fått skjuta nån fågel undan min norrbottensspets abbe.

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Man får väl hoppas på att det var ett sk. mellanår. Sket sig redan i Maj med akuta problem och sen var det väntan på undersökningar och kirurgi samtidigt som orken var på bottennivå. Blev inte så många hundra mil, ... och putsa var inte att tänka på.
    Ove

  8. #8
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Har man ej råd så blir man ju utan,annars får du väl göra som 99% av alla som köper ny hoj/bil,låna.Bara att välja,spara en tusenlapp i månaden eller ge banken en tusenlapp och ha en hojupp till var och en
    Just de,livet är här å nu å räntan är låg.
    Jan

  9. #9
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Nåja,ungefär enligt plan. Norge va blötare än tidigare. Träffade gubbsen några gånger . Saknade stadigt högtryck.
    Jan

  10. #10
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Man får väl hoppas på att det var ett sk. mellanår. Sket sig redan i Maj med akuta problem och sen var det väntan på undersökningar och kirurgi samtidigt som orken var på bottennivå. Blev inte så många hundra mil, ... och putsa var inte att tänka på.
    Putsa vad ?
    Jan

Liknande ämnen

  1. Livslängd på ditt batteri?
    Av Nina i forum Off topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2016-07-04, 06:48
  2. Vad kostar ditt mc-körkort?
    Av _lee_jr i forum MC-kort
    Svar: 93
    Senaste inlägg: 2012-10-18, 10:56
  3. Hur var ditt mc-år, 2008?
    Av Nina i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 14:56
  4. Ditt & datt
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 18:50
  5. FLYTTAD: vad kostar ditt mc-körkort?
    Av pewa i forum Custom
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 22:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •