Sidan 7 av 10 FörstaFörsta ... 56789 ... SistaSista
Resultat 61 till 70 av 99

Ämne: Er drömhoj

  1. #61
    Medlem kitsapgrls avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Bodde nära Tokholm på en ö en gång.
    Inlägg
    91
    Om jag en dag skulle skaffa asfalts hoj:
    2014 Bolt R-Spec

    Video:http://www.starmotorcycles.com/star/...1/0/video.aspx

  2. #62
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Jag har de jag vill ha i garaget.
    Samma här - jag har ingen annan drömhöj just nu än den pärla jag har här hemma

  3. #63
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Citat Ursprungligen postat av pentti01 Visa inlägg
    Jag är både imponerad o förvånad över er som behåller era hojar år efter år, själv är jag en sån där "orolig själ " som är nyfiken på någon annan hoj efter ett par tre år....
    Jag är som du men har bara haft denna sedan augusti förra året och trivs kanon med den. Men till nästa säsong kan jag gissa att nyhojnerven kan börja rycka. Men för tillfället är jag supernöjd med hojen, den utrustning jag har och inte minst färgen

  4. #64
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Jag har alltså lite svårt att slita mig ifrån saker jag gillar och trivs med. Och gubben har jag slitit och nött på sen januari 1998.
    Då är det ju bra att kunna ha fler, men hos mig finns knappt plats för en ens

  5. #65
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Triumph America tror jag. Det var nära att bli en sån som förstahoj men de låg lite högt i pris. Kändes som en lätt överdrift det vi köpte ändå med tanke på att kortet inte är i hamn.

    Men så har favorithandlaren slutat med Triumph så bu vet jag inte. Har börjat snegla lite på Victory, typ Judge eller Jackpot, istället. Suzukin vi har är trevlig men identitetslös.

    /Freddo

  6. #66
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Malmö, Skåne
    Inlägg
    406
    Om den inte behöver vara praktisk och jag hade kunnat välja helt fritt: Ducati Diavel...lätt...

  7. #67
    Ankan1
    Gäst
    Hittade till sist min drömhoj förra året som jag läst om i mååånga år.Stadig som ett lok på vägen och snabb som blixten.Fortfarande fascinerad av att kunna göra en omkörning där den drar benhårt även på sjätte växeln från 70 km/h och inte slutar accelerera förrän vid ca 300 km/h.Snacka om vrid.Den skrämmer fortfarande skiten ur mig ibland.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZElZGfcxVBY

    http://www.youtube.com/watch?v=6qDBnI_30GI

    Senast redigerat av Ankan1 den 2013-05-04 klockan 11:01.

  8. #68
    Drömhojar behöver ju inte alltid vara dyra(som i Ankans exemplar)

    Det är så mycket man behöver och det är så mycket man vill ha, men en vacker dag ska jag äga en sånhär(såg faktiskt förra veckan en till salu på blocket) En Sport eller Daytona spelar ingen roll, bara den är i röd kulör....


  9. #69
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Har funderat på denna fråga/tråd igen,,, Jag har länge drömt om att få bygga en Chopper baserad på en tex, 750-900cc rad fyra med vaggram.
    NEJ, inte en HD,,, tycker det är så läckert när radfyran syns så väl i ramen

  10. #70
    Jåke
    Gäst
    Jag har alltid haft mina "drömhojar" inom det nåbaras gräns, även om jag fått sträcka mig. Oftast har det handlat om maskiner som kanske inte varit nya, men ovanliga eller lite speciella. Endast två gånger har det varit "den där ska jag ha!" och bägge gångerna har jag haft förmånen att kunna uppfylla det inom modern tid. Första gången handlade det om en enkel Yamaha TRX850 och andra gången om min nuvarande hoj.

    Visst drömmer jag om en vacker röd/silver-färgad italienska ibland, men eftersom vi träffats utan att det slog gnistor händer det lika ofta att drömmarna numera handlar om den gulklädda jag har i garaget...
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Senast redigerat av Jåke den 2013-05-05 klockan 01:08.

Liknande ämnen

  1. Robert Gustafssons drömhoj
    Av Mc-Bosse i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 20:08

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •