Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 58

Ämne: Handelsboden

  1. #31
    honda500
    Gäst
    www.mad4bikes.co.uk heter firman

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av honda500 Visa inlägg
    Börjar undrar om jag har blivit blåst? Jag mailade dem i fredags men har ännu inte fått något svar. Sist jag mailade dem var en lördag och de svarade samma men den här gången svarade de inte.

    Får avvakta och se om jag får något svar på måndag. Har de må ni tro sån här system så att de kan spåra paketet?
    Ta det lite lugnt nu. Om jag fattade det rätt så beställde du den fredag 6/1 vilket innebär att dom säkert inte skickade paketet förrän på måndag eller tisdag. Skickar dom med post har du det i början på veckan. Skickar dom med fraktbolag så kan det hända att bolaget i Sverige väntar till nästa vecka innan dom levererar. Jag beställer från utlandet hela tiden och har aldrig blivit blåst än så länge. Då har jag beställt från Asien, USA, England, Tyskland och Sydafrika. Enda gången jag varit nära att bli blåst var från tretti.se som är en enligt egen utsago svensk seriös firma som vunnit pris som årets näthandlare flera gånger.
    Betalar du med Paypal kan det bli någon dags fördröjning.

  3. #33
    honda500
    Gäst
    Ja, jag kanske ska lugna mig ngt. Beställde förra fredagen kl 8. Fick runt kl 12 ett mail där det stod "status shipped" och jag mailade honom och frågade när han trodde hjälmen skulle vara levererad till mig. Han svarade 4-5 arbetsdagar. Jag har kollat med kompisar som har beställt icke mcrelaterade produkter och de sa att de brukar ta minst en vecka innan de får hem produkterna. De tyckte att slutet av kommande vecka borde jag få hem hjälmen. Får se om han svarar på måndag. Japp betalade med paypal.

  4. #34
    honda500
    Gäst
    Fick min hjälm idag. Posten som av någon anledning inte skickat en lapp till mig att den finns att hämta ut. Den har varit hos posten sedan 12 januari. Mkt nöjd och dessutom sparat mig mer än 1000 kr.

  5. #35
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av honda500 Visa inlägg
    Fick min hjälm idag. Posten som av någon anledning inte skickat en lapp till mig att den finns att hämta ut. Den har varit hos posten sedan 12 januari. Mkt nöjd och dessutom sparat mig mer än 1000 kr.
    Ännu en som upptäckt det smidiga och ekonomiska alternativet att handla via nätet. Brukar lätt bli fler gånger när man märkt hur lätt det är!
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #36
    honda500
    Gäst
    mm...jag har tidigare handlat ifrån louis och det har funkat bra men var lite nervös för england för att priset lät för bra för att vara sant.

    Vet du hur det brukar vara på mcmässan när det gäller priset? Är intresserad av att köpa jofama differ byxor men har inte hittat ngt som är billigare än i butiker.

  7. #37
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av honda500 Visa inlägg
    mm...jag har tidigare handlat ifrån louis och det har funkat bra men var lite nervös för england för att priset lät för bra för att vara sant.

    Vet du hur det brukar vara på mcmässan när det gäller priset? Är intresserad av att köpa jofama differ byxor men har inte hittat ngt som är billigare än i butiker.
    Ibland kan man göra fynd på mässan. I ditt fall skulle jag vänta tills jag kollat läget på mässan innan jag handlat. Antar att du googlat, vilket är det bästa pris du hittat?
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2012-01-16 klockan 16:34.
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av honda500 Visa inlägg
    mm...jag har tidigare handlat ifrån louis och det har funkat bra men var lite nervös för england för att priset lät för bra för att vara sant.

    Vet du hur det brukar vara på mcmässan när det gäller priset? Är intresserad av att köpa jofama differ byxor men har inte hittat ngt som är billigare än i butiker.
    Vilket pris hade du tänkt dig. Ser att dom säljer dom på nätet i Sverige, Sulas och Lelles för ca 1400 spänn vilket jag tycker är ett helt okey pris för mc byxor. Googla på Jofama Differ.

  9. #39
    honda500
    Gäst
    En mc-butik i min stad tar samma pris men jag tänkte om de har rabatterade på mässan så avvaktar jag eller om jag kan hitta på nätet utomlands till ett lägre pris,

  10. #40
    honda500
    Gäst
    Köpte igår nya mcbyxor på handelsboden. Så för årets säsong så är det ett helt nytt ställ och hjälm från handelsboden. Hoppas att det håller ihop vettig men jag tror inte det. Handlaren lämnar inte någon garanti på sina grejor. Det är bara allmäna reklamationer som man kan göra i hos dem. Jag nämnde för honom att till och med Biltema lämnar ut ett års garanti. Hans svar att det är inte lag på att lämna ut garanti. Det var första och sista gången jag köpte saker ifrån Handelsboden.

    Seså nu mår jag lite bättre när jag nu har spillt ut lite galla om handelsboden.

    Är det inte lite snålt av dem att inte lämna ut garanti?

Liknande ämnen

  1. Handelsboden malmö bjuder in 30/3
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-26, 19:19
  2. Handelsboden till Umeå
    Av erkagn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 14:00
  3. Handelsboden
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 14:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •